خبرگزاری کار ایران

آمادگی روسیه برای رویارویی با سخت ترین تحریم های اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۲۷۶

، الکسی اولیوکایف، وزیر توسعه اقتصادی روسیه اعلام کرد که این وزارت خانه برای رویارویی با تحریم های اقتصادی اتحادیه اروپا، سه پیش بینی گوناگون را آماده کرده است.

وزیر اقتصاد روسیه اعلام کرد که این کشور برای رویارویی با تحریم های گوناگون اتحادیه اروپا، از جمله تحریم های نفتی، آمادگی دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اینترنتی رادیو صدای روسیه، الکسی اولیوکایف، وزیر توسعه اقتصادی روسیه اعلام کرد که این وزارت خانه برای رویارویی با تحریم های اقتصادی اتحادیه اروپا، سه پیش بینی گوناگون را آماده کرده است.

اولیوکایف گفت: ما سه پیش بینی را آماده کرده ایم که از نظر شدت و سختی، متفاوت هستند و در آنها عواملی همچون بهای کالاها و مقدار آنها در نظر گرفته می شود.

به گفته وزیر توسعه اقتصادی روسیه، پیش بینی نخست تنها شامل کالاهای لوکس، خاویار و پوست حیوان ها می شود، پیش بینی دوم کمی سخت تر است و پیش بینی سوم، شامل همه کالاها، از جمله فلزات، کودهای شیمیایی، نفت، گاز و دیگر اقلام می شود.

وی با تأکید بر این که اقتصاد روسیه می تواند همه این پیش بینی ها را تحمل کند، گفت: بی گمان، سطح رشد اقتصادی به کمتر از صفر خواهد رسید سرمایه گذاری کاهش می یابد، تورم بیشتر و دارایی های دولت کاسته می شود، اما تحول ها چندان شدید نخواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز