خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران استان یزد:

آب خط انتقالی به یزد از دیروز قطع است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۱۳۴

آب ۹ شهر و روستاهای زیادی از استان یزد که از آب انتقالی تامین می‌شود با قطعی روبرو شده که امیدواریم مسئله تا عصر امروز حل شود.

مدیر کل مدیریت بحران استان یزد گفت: کمبود آب در استان یزد جدی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمد حسین امامی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: به علت برخی تعمیرات در حوضچه شماره ۳ خط انتقال آب به یزد کل آب انتقالی قطع است و امیدواریم تا عصر امروز تعمیرات به پایان برسد.

وی افزود: وضعیت بارندگی امسال نرمال نبوده است و نسبت به قبل کاهش آب را شاهد خواهیم بود.

وی در پاسخ به سوال ایلنا گفت: آب ۹ شهر و روستاهای زیادی از استان یزد که از آب انتقالی تامین می‌شود با قطعی روبرو شده که امیدواریم مسئله تا عصر امروز حل شود.

مدیر کل مدیریت بحران استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در مصرف آب به شدت نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم و برنامه فرهنگ‌سازی را از مدارس و رسانه ملی در سال جاری با قوت دنبال می‌کنیم.

وی همچنین گفت: راهکار بلند مدت تامین آب، اجرای خطوط انتقال آب از سایر حوزه‌هاست که اراده وزارت نیرو اجرای این طرح‌هاست.

در پایان این نشست خبری نیز مدیر کل روابط عمومی یزد با بیان اینکه استانداری در نظر دارد تا اتاق خبر مدیریت بحران را راه‌اندازی کند افزود: آمادگی داریم در همه بحران‌ها از همه رسانه‌ها بدون در نظر گرفتن سلایق آن‌ها دعوت کنیم.

داوود پاک طینت گفت: اگر خبر نباشد شایعه میدان‌دار می‌شود.

گفتنی است که آب انتقالی شهر یزد از روز گذشته به علت تعمیرات قطع است و صبح امروز مدارس ابتدایی و راهنمایی شهر یزد به همین علت تعطیل اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز