خبرگزاری کار ایران

مردم محوری اولویت پلیس کیش است

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۹۷۸

فرمانده انتظامی ویژه کیش در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش جنس ماموریت های پلیس در جزیره را مردم محوری عنوان کرد.

به گزارش ایلنا سرهنگ رحیم جهانبخش با همراهی هئیت رئیسه، رئیس پلیس فرودگاه و معاونان فرماندهی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش با غلامحسین مظفری رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و ماموریت‌های پلیس کیش را تشریح کرد.

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش در این دیدار کیش را یکی از نقاط پر تردد و خاص در کشور عنوان و افزود: نگاه مردم محوری پلیس و حمایت‌های به موقع مردم در راستای تامین امنیت و آرامش و حفظ احساس امنیت از عوامل موفقیت پلیس کیش بوده است.

وی تاکید کرد: برای مردم در جزیره کیش رعایت و حفظ  نظم و فرهنگ ترافیکی بسیار مهم است و این خود باعث می‌شود تا پلیس راهور براساس خواسته‌های مردمی درخصوص برخورد با تخلفات اهتمام بیشتری داشته باشد که در نهایت با نقد و انتقادهایی هم مواجه می شود.

رئیس پلیس کیش عنوان داشت: نوع برخوردهای پلیس در زمان اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و ماموریت ها خصوصا برخورد با ناهنجاری ها حکیمانه و در چارچوب ضوابط با در نظر گرفتن شأن و منزلت اجتماعی افراد بوده است.

سرهنگ جهانبخش در ادامه گفت: پلیس کیش همواره با تلاش های موثر در راستای حفظ و ایجاد امنیت و آرامش به دنبال توسعه  و رونق اقتصادی جزیره است. البته اگرحمایت‌ها و خواست خود مردم نباشد به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

فرمانده انتظامی ویژه کیش افزود: با توجه به تلاش مضائف کارکنان پلیس و حمایت‌های مردم و مسئولان بویژه اعضای محترم شورای تامین با اجرای به موقع طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، برخورد با اتباع خارجه غیر مجاز و افراد لامکان بر اساس شاخصه‌های کشوری کیش پایین تر از نرم نرخ جرم کشور قرار دارد.

وی تاکید داشت: تماس بیش از ۲۵۰۰۰هزار نفر در ۶ ماهه اول سال جاری با پلیس ۱۱۰ نشان از اعتماد عمومی مردم به پلیس و اهمیت دادن آنان به موضوعات پیرامونی خود بویژه برخورد به موقع و قاطع با جرایم و همچنین ایجاد آرامش و امنیت و حفظ آن است.

سرهنگ رحیم جهانبخش عمده جرایم جزیره کیش را جرایم اقتصادی عنوان و افزود: ما شاهد موفقیت‌هایی در حوزه برخورد با آسیب‌های اجتماعی، کشف مواد مخدر در برخورد با واردکنندگان و نظارت بر حوزه دریایی و مرزی که از اولویت‌های کاری پلیس در سال ۹۷ بوده است هستیم  که با همکاری سایر رده‌ها و انجام کار فرهنگی بصورت ویژه می‌توان از خلع‌ها و موانع عبور و به نتیجه‌های مطلوب‌تر دست یافت.

رئیس پلیس کیش به دغدغه های برخی از مردم در زمینه‌های آسیب‌های اجتماعی در مقایسه با سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته انگیزه اصلی افراد برای ورود به جزیره صرفاً سرمایه گذاری اقتصادی همراه با آرامش و امنیت بود اما امروزه با توجه به افزایش جمعیت جزیره  برخی از افراد با حضور خود به علت بروز مشکلات اقتصادی به دنبال سپری نمودن راه صدساله، یک شبه هستند که عدم موفقیت زمینه ای برای ایجاد تخلفات و جرایم می‌شود.

گفتنی است در ادامه این دیدار حجت السلام بهروز نجفی رئیس عقیدتی سیاسی این فرماندهی انتصاب دکتر مظفری را به وی تبریک و همکاری سایر سازمان ها با پلیس را برای تامین آرامش و امنیت مطلوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز