خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ویژه کیش:

۴۵ درصد مراجعات مردمی به صلح و سازش منتهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۱۳۱

فرمانده انتظامی ویژه کیش با تشکر از حمایت‌های سازمان منطقه آزاد کیش گفت: سعه صدر مدیران سازمان در برخورد با مسائل مختلف و توجهی که نسبت به عملکرد نیروی انتظامی دارند موجب دلگرمی کارکنان پلیس است و سختی های کار را قابل تحمل می‌کند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رحیم جهانبخش در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به ارائه گزارشی از عملکرد این فرماندهی در ۶ ماهه سال جاری پرداخت و گفت: در شش ماهه سال جاری، یک هزار ۶۳۵ پرونده متقاضی افتتاح واحد صنفی، سه هزار جلد صدور گذرنامه ، ۴ هزار ۶۸۱روادید بخشی از خدمات پلیس کیش بوده است.

وی با تاکید بر اینکه جزیره کیش بخش لاینفکی از جمهوری اسلامی است و حساسیت های ویژه ای در منطقه دارد افزود: برخورد با سوداگران مرگ از ماموریت های اصلی پلیس کیش در قالب اجرای طرح های امنیت اجتماعی بویژه پاکسازی جنگل ها می باشد.

صلح و سازش ۴۵ درصدی مراجعات مردمی به کلانتری‌ها

۲۳ هزار و ۸۵۵ مراجعه به کلانتری از دیگر آمارهای ارائه شده توسط سرهنگ جهانبخش بود وی با تاکید بر اینکه این حضور نشان از جرم خیزی نیست خاطرنشان کرد: پلیس علاوه بر رسیدگی به جرایم در حوزه های مختلف مانند راهنمایی و مشاوره نیز به مردم خدمات می دهد و در این آمار ۴۵ درصد از مراجعات در همان کلانتری به صلح و سازش انجامیده و از تشکیل پرونده صرف نظر شده است.

۲۵ هزار ۷۴۸ تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ کیش  

فرمانده انتظامی ویژه کیش همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای سال جاری ۲۵ هزار ۷۴۸ تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ کیش ثبت شده است که نشان از مردمی بودن پلیس و اعتماد مردم به ناجا دارد.

وی افزود: نزدیک به ۶ هزار تماس از تعداد تماس های یاد شده منجر به انجام عملیات شده و حدود ۲۰ هزار تماس دیگر ارشادی بوده است.

فرمانده انتظامی ویژه کیش در پایان ابراز امیدواری کرد نیروی انتظامی با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و دیگر نهادها بتواند در تحقق اهداف خود و حفظ امنیت و سلامت اجتماعی جزیره کیش عملکرد مناسبی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز