خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان در نشست با خبرنگاران:

امنیت مردم را فدای زیاده‌خواهی برخی در انتخابات نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۸۲۵

استاندار لرستان گفت: با مشارکت بالای مردم شاهد انتخابات خوبی در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان, سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین پروژه امروز است و با همکاری تمام مدیران باید بستر مناسبی در افزایش مشارکت مردم ایجاد شود، گفت: رقابت کاندیداها و مشارکت مردم در انتخابات لرستان شرایط مناسبی دارد و  رقابت  در بیشتر نقاط استان وجود دارد.

خادمی سلامت را از اصول اساسی انتخابات برشمرد و افزود: دستگاه‌ها و مدیران کل  برای سلامت انتخابات به‌خوبی اقدام کرده و این موضوع را به مدیران شهرستانی خود نیز انتقال دهند تا تخلفی صورت نگیرد.

مقام ارشد استان با تاکید بر اینکه اعضای  شعب اخذ رای نباید یکدست بوده و حضور بی‌طرفانه‌ای در رای‌گیری مردم داشته باشند، گفت: امنیت نیز یکی دیگر از مسائل مهم در امر انتخابات است که به هیچ وجه امنیت مردم و استان را فدای انتخابات نخواهیم کرد و این موضوع از طرف نامزدهای انتخاباتی نیز باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه انتخابات فرآیندهای مشخص با نتایج نامشخص است، خاطرنشان کرد: نامزدهایی که قبل از اعلام نتایج در بین مردم خود را برنده انتخابات اعلام می کنند، خلاف اخلاق، حقوق و امنیت عمل کرده و القای این موضوع ضد امنیت است.

 

انتهای پیام/
حجت الله شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز