خبرگزاری کار ایران

در آستانه انتخابات مجلس مطرح شد؛

توصیه فرماندار پاکدشت بر رعایت قانون از سوی عوامل اجرایی انتخابات

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۵۱۸

فرماندار پاکدشت عوامل اجرایی انتخابات را بر رعایت قانون به منظور داشتن انتخاباتی سالم توصیه کرد.

به گزارش ایلنا، هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت در همایش توجیهی نمایندگان فرماندار ، عوامل اجرایی ، کاربران و بازرسین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای پنحمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: قطعا شما می توانید با رعایت تقوی و قانون در برگزاری یک انتخابات مهم و باشکوه و سالم در دوم اسفند ماه نقش موثری را ایفا کنید.

وی افزود:  در انتخابات، یک هدف دنبال می شود و آن هم برگزاری انتخابات خوب و قانونمند است.

تمهیدی بیان کرد: امیدواریم با کمک شما برگ زرینی دیگر در تاریخ این دیار شهیدپرور ثبت شود و با مشارکت حداکثری مردم، این دوره به عنوان یکی از بهترین انتخابات‌های شهرستان لقب بگیرد.

فرماندار پاکدشت در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حفظ و صیانت از رای مردم اشاره کرد و گفت: آراء مردم حق الناس است و ما به فرآمین رهبری اعتقاد راسخ داریم و نباید اجازه بدهیم حق هیچ کاندیدایی ضایع شود و عاقبت و آخرت خود را برای دنیای دیگران خراب کنیم.

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز