خبرگزاری کار ایران

با «محمدرضا نعمتی ام‌آباد» در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی آشنا شوید

کد خبر : ۸۷۴۲۶۲

محمدرضا نعمتی ام‌آباد متولد سال 1357، با کد انتخاباتی 8655 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر است.

"محمدرضا نعمتی ام‌آباد" متولد سال 1357، با کد انتخاباتی 8655 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر است.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران سازه از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت است.   

نعمتی ام‌آباد هم‌اکنون مشاور ایمنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عضو سازمان نظام مهندسی است.

وی برای رعایت قواعد HSSE، تامین حقوق صنفی و معیشتی کارگران، اشتغال جوانان و مدیریت اقتصاد در حوزه‌ی ملی و بین المللی برنامه‌هایی را دارد.

این کاندایدای انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که حتی اگر اعضای خانواده بیکار باشند حداقل باید سرپرست خانوار شغلی داشته با دستمزد آبرومندانه داشته؛ به نحوی که فرد بتواند با 8 ساعت کار روزانه، هزینه‌های سبد معاش خانوار را پوشش دهد.

نعمتی ام‌آباد، با بیان اینکه این در حالی است که کارگران برخی شرکت‌‌ها، شش ماه و بیشتر دستمزد دریافت نکرده‌اند، گفت: باید اقتصاد کشور را با مدیریت بهینه منابع، طوری برنامه‌ ریزی کرد که شرکت‌ها از پرداخت دستمزد کارکنان خود عقب نمانند و همزمان معیشت کارگران را هم در جهت جبران شکاف مزد از تورم، سامان داد.

وی افزود: خانواده‌های ایرانی باید امنیت روانی داشته باشند اگر اینگونه نباشد امنیت عمومی برهم می‌ریزد و بنیان خانواده‌ها از هم می‌پاشد. اگر امنیت عمومی خود را از دست بدهیم، هزینه‌های اداره کشور افزایش می‌یابد و آنگاه بیش از این، از نظم منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای جا می‌مانیم.

این کاندایدای انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت رعایت قواعد HSSE (بهداشت، ایمنی، اجتماعی و زیست محیطی)، گفت: قواعد HSSE سلامت و حفاظت فردی در محیط‌های صنعتی و زیست محیطی را تضمن می‌کنند؛ آنهم در شرایطی که شاهد گسترش بیماری‌های شغلی و حوادث ناشی از کار و تاثیر فاجعه‌بار آلودگی‌های صنعتی بر محیط زیست هستیم.

نعمتی ام‌آباد، افزود: در این راستا کارفرمایان باید وسایل ایمنی و حفاظت فردی را در اختیار کارگران بگذارند و نحوه کار با آنها را آموزش دهند. همچنین آنها باید در رعایت الزمات حفاظت از محیط زیست بکوشند و آلایندگی صنایع را کاهش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز