خبرگزاری کار ایران

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در گفت‎وگو با ایلنا:

پایین بودن حقوق کارگران موجب تنزل جایگاه آن‎ها در خانواده شده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۹۹۰

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مشکلات موجود در بنیان خانواده‎ها نشأت گرفته از مشکلات اقتصادی حاکم برجامعه و خانواده است.

فاطمه کمساری در گفت‎وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه به عنوان یک فعال فرهنگی و روانشناس اجتماعی به تمام مشکلات موجود در جامعه آگاه هستم، گفت: اغلب چالش‎ها و مشکلات موجود در خانواده‎ها نشأت گرفته از مسائل اقتصادی موجود در بنیان خانواده است.

کمساری با اشاره به اینکه ادامه این روند موجب پرورش کودکانی با مشکلات روحی و روانی فراوان خواهد شد، گفت: به عنوان یک کارشناس وظیفه خود می‎دانم که در جهت بهبود این اوضاع قدمی بردارم و برنامه‎های مختلفی نیز طرح ریزی کرده‌ام که با ورود به مجلس به آن خواهم پرداخت.

این نامزد انتخاباتی با بیان اینکه پایین بودن میزان حقوق کارگران و بازنشستگان موجب تنزل جایگاه آنان در خانواده و اجتماع شده است، گفت: دغدغه اصلی من به عنوان یک فعال فرهنگی رسیدگی به کارگران و بازنشستگان است که بعد از ورود به مجلس به آن خواهم پرداخت.

وی افزود: افزایش دانش خانواده، آموزش مهارت‌های ارتباطی، بهبود ارتباط اعضای خانواده باهم و افزایش آگاهی کودکان برای تربیت نسل آگاه با استفاده از روانشناسان و کارشناسان مرتبط از برنامه‌هایی است که بعد از ورود به مجلس به آن خواهیم پرداخت.

کمساری با بیان اینکه به سلامت جسم و روان کودکان تنها موضوعی است که در آموزش و پرورش به آن پرداخته نمی‎شود، گفت: افزایش دختران و کودکان فراری و کودکان کار و ... نشأت گرفته از روان و اقتصاد خانواده است و برای رفع آن باید برنامه مدون در جامعه پایه ریزی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز