خبرگزاری کار ایران

۲ اسفند ماه جاری؛

۶۰۰ رای‌اولی در پیشوا پای صندوق‌های اخذ رای می‌روند

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۶۹۰

فرماندار پیشوا در همایش رای اولی های این شهرستان ورود 600 رای اولی این شهرستان را به عرصۀ سیاسی و رسیدن به بلوغ اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در همایش رای اولی‌ها بیان داشت: هر فردی در زندگی فردی و اجتماعی خود فرصت‌هایی را برای ورود به عرصه‌های اثرگذار دارد و همانطور که سن تکلیف دینی را جشن می‌گیریم برای ورود به عرصه سیاسی نیز حضور در انتخابات یک جشن تکلیف برای رسیدن به بلوغ اجتماعی و سیاسی است.

وی افزود : نمود بارز این اثرگذاری در انتخابات است و در روز دوم اسفند اولین حضور خود در انتخابات را تجربه کرده و در سیستم اداره و مدیریت کشور اثرگذار خواهید بود.

عباسی تصریح کرد: براساس نظام مردم‌سالاری دینی، انتخابات یک حق اجتماعی است که اسلام و انقلاب برای تعیین سرنوشت‌تان قرار داده و حضور در این رویداد یک تکلیف است که باید به نحو احسن از آن استفاده شود.

فرماندار پیشوا تاکید کرد: در آینده شما افراد مهمی در این کشور خواهید بود و برای اثرگذاری مطلوب باید در اجتماع نیز ورود خوبی داشته باشید که اولین عرصه آن انتخابات است.

 از حدود ۱۹ هزار دانش‌آموز شهرستان پیشوا، حدود ۶۰۰ نفر برای اولین بار پای صندوق‌های رای می‌روند.

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز