خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان تهران خبر داد:

مخالفت شورای نگهبان با درخواست تغییر حوزه انتخابیه ۵۸ نامزد مجلس به تهران

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۲۰۱

به گفتۀ رئیس ستاد انتخابات استان تهران، شورای نگهبان با درخواست تغییر حوزه انتخابیۀ 58 نامزد انتخابات مجلس به تهران مخالفت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران اعلام کرد: هیات نظارت بر انتخابات وابسته به شورای نگهبان با درخواست تمامی ۵۸ داوطلبی که قصد داشتند حوزه انتخابیه خود را در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سایر نقاط کشور به تهران تغییر دهند، مخالفت کرده است.

حسن بیگی با این حال از انصراف ۱۲۶ داوطلب از حضور در رقابت‌های انتخاباتی مجلس در سطح استان تهران تا روز گذشته خبر داد.

وی گفت: در مجموع، یکهزار و ۵۷۶ نامزد در شش حوزه انتخابیه در استان تهران بر سر تصدی کرسی‌های مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند که از این تعداد، یک هزار و ۴۵۳ نفر در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، ۱۱ نفر در حوزه انتخابیه پاکدشت، ۳۸ نفر در حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان، ۱۷ نفر در حوزه انتخابیه  دماوند و فیروزکوه، ۲۷ نفر در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک و ۳۰ نفر نیز در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد فعالیت دارند.

 

 

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز