خبرگزاری کار ایران

حسن صادقی:

برای حفظ حقوق کارگران در انتخابات شرکت کنید

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۶۸۳

سخنگوی خانه کارگر گفت: برای حفظ حقوق کارگران در انتخابات شرکت کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن صادقی در جشن میلاد حضرت زهرا (س) که در خانه کارگر برگزار شد با اشاره به فعالیت خانه کارگر گفت: ما بدون منت به شما کارگران عزیز خدمات می‌دهیم اما در مقابل انتظاراتی نیز از شما داریم. ما می‌دانیم که درآمدها ضعیف شده و سفره‌ها کوچک‌تر شده اما آن چیزی که می‌تواند گشایش ایجاد کند حضور شما پای صندوق رأی است.

معاون دبیرکل خانه کارگر ادامه داد: دستی از غیب یا خارج از مرزها نمی‌آید که سرنوشت شما را تغییر دهد و وضعیت شما را بهتر کند. فراتر از این ساختار نیز نمی‌توان رفتار کرد. دو راهکار در قانون‌ اساسی وجود دارد که یکی کم‌هزینه و پرسود است مانند حضور در انتخابات و صندوق رأی و دیگری راهکاری پرهزینه و کم‌سود است مانند حضور در خیابان‌ بدون حمل سلاح که عقل سلیم به ما می‌گوید امروز باید در انتخابات شرکت کرد.

وی متذکر شد: ما شاهد بالا رفتن ضریب‌جینی در کشور هستیم که این امر باعث فقیرتر شدن فقرا می‌شود اما در همین مجلس نمایندگانی وجود دارد که اصلا نمی‌دانند ضریب جینی چیست.

رئس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با اشاره به حضور علیرضا محجوب در انتخابات مجلس یازدهم گفت: آدمی که 24 سال نماینده باشد باید اکنون قطب ثروت باشد اما وضعیت زندگی وی اکنون به‌اندازه یک کارگر متوسط است. من خدا را گواه می‌گیرم زندگی محجوب، جلودارزاده و بادامچی این‌گونه است.

صادقی خاطرنشان کرد:‌ما بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. ما رانت‌خواران و کسانی که دست آنها در جیب دولت و کارفرماها باشد را نمی‌خواهیم. محجوب نماینده یک ایدئولوژی و جریان کارگری است و باعث شده یک فراکسیون 70 نفری کارگری از راست تندرو همچون قاضی‌پور و مصری تا چپ تندرو مانند صادقی و مطهری در آن عضو باشند. محجوب تفکر جناحی ندارد فقط به فکر حل مشکلات کارگران است.

وی ادامه داد: من از شما می‌خواهم به حرف‌های خارج‌نشینان گوش ندهید. آنها به فکر منافع خود هستند که می‌گویند رأی ندهید. اگر نماینده‌ای در مجلس نداشته باشیم فردا باید برای حقوق خود مانند کارگران صندوق بازنشسته فولاد که 10 ماه حقوق نگرفتند به خیابان بیاییم و بعد از گرفتن دو ماه حقوق سجده شکر به‌جا آوریم.

صادقی در پایان گفت: صندوق رأی و حضور محجوب و کاندیداهای خانه کارگر در مجلس جلوی این اتفاقات را می‌گیرد. ما دنبال جناح نیستیم بلکه دنبال خودمان هستیم. دغدغه‌های ما امنیت شغلی و اقتصادی است و بیش از این چیزی نمی‌خواهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز