خبرگزاری کار ایران

با «حسن قجاوند » کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر آشنا شویم

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۵۲۸

حسن قجاوند، هدف اصلی خود را پیگیری مطالبات جامعه‌ی آزمایشگاهیان بالینی کشور می‌داند و می‌گوید: کارکنان حوزه سلامت دلسرد شده‌اند.

"حسن قجاوند" رییس جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور و کاندیدای شهر تهران است. وی 10 سال عضو هیات مدیره و نائب رئیس کانون علوم آزمایشگاهی استان اصفهان بوده است و هم اکنون هشت سال است در هیات مدیره جامعه آ‌زمایشگاهیان بالینی کشور حضور دارد. او رییس فعلی جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور نیز هست.

او برنامه‌های خود را پیگیری مطالبات قشر آ‌زمایشگاهی کشور که بیش از 40 هزار نفر در سراسر کشور هستند، پیگیری مطالبات برقراری قانون مشاغل سخت و زیان‌آور (هر چند که به گفته وی به رغم گذشت بیش از چهار سال از تصویب قانون در اکثر مراکز دانشگاهی اجرا نمی‌شود)، پیگیری قانون ارتقای بهره‌وری کارکنان بالینی نظام سلامت که یکی از مهمترین مطالبات جامعه آزمایشگاهی است که به رغم مکاتبات دست‌نیافتنی است و جلوگیری از مقطعی شدن رشته تحصیلی علوم آزمایشگاهی که به دلیل نفوذ برخی انجمن‌ها این رشته به صورت تک‌رشته‌ای درآمده است؛ می‌داند و می‌گوید: از مسائل و مشکلات دیگر که قصد پیگیری آن را دارم عدم استفاده از نیروهای غیرمرتبط در آزمایشگاه است که مشکلاتی را در حوزه‌ آزمایشگاهی ایجاد کرده‌اند. عدم توجه مسئولان و عدم دلسوزی آنها موجب شده حقوق قشر آزمایشگاهی کشور پایمال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز