خبرگزاری کار ایران

با «محمدمهدی روشن‌کار» کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر آشنا شویم

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۴۹۶

محمدمهدی روشن‌کار، کارشناس ارشد مدیریت بحران و کارشناس ارشد مهندسی عمران گرایش آب که به عنوان مدیری توانمند و باتجربه در دانشگاه‌های علمی کاربردی استان‌های تهران و البرز به عنوان تحلیلگر پژوهش و بحران مشغول به کار است.

"محمدمهدی روشن‌کار" تحصیلکرده کارشناس ارشد مدیریت بحران و کارشناس ارشد مهندسی عمران گرایش آب است. او به عنوان فردی تحصیلکرده و توانمند و با تجربه در دانشگاه‌های علمی کاربردی استان‌های تهران و البرز به عنوان تحلیلگر پژوهش و بحران مشغول به کار است و در حال حاضر استاد دانشگاه جامع علمی کاربردی استان‌های تهران و البرز است.

این استاد دانشگاه معتقد است: باتوجه به رشته تخصصی‌اش که شناسایی بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی است با حضور متخصصانه و مدبرانه در حیطه قانونگذاری در ساختار اصلاحات در حوزه انتخابی‌اش می‌تواند کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شود. 

روشن‌کار می‌گوید: از سال 96 شاهد اعتراضات کارگری در سرتاسر کشور هستیم و کارگران به لحاظ معیشتی در شرایط سختی به سر می‌برند. به اعتقاد من این اعتراضات و مطالبات کارگران به حق است و من می‌خواهم به عنوان نماینده کارگران در مجلس از حقوق این قشر زحمتکش دفاع کنم و به‌جای امنیتی کردن موضوع به آنها رنگ و بوی اجتماعی بدهم.

او قصد دارد پیگیر مطالبات به حق کارگران در مجلس شورای اسلامی باشد: به عنوان نماینده مجلس پیگیر مطالبات به حق قشر کارگر که قشری آسیب‌پذیر هستند، خواهم بود و به دنبال این هستم که بحران‌های اقتصادی آنها را رصد کرده و در سطوح مختلف مطرح کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز