خبرگزاری کار ایران

با «مهدی فتوحی» کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر آشنا شویم

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۴۷۷

مهدی فتوحی، سابقه حضور در جبهه دارد؛ او مهم‌ترین برنامه‌های خود را حذف تضاد طبقاتی و اجرای دقیق قانون کار به نفع کارگران برمی‌شمارد.

"مهدی فتوحی" نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم، در شهر تهران، شهرری، پردیس و اسلامشهر است. او متولد  1349 در شهرری است و شغلش معلمی است.

فتوحی، جانباز 25 درصد است و سابقه حضور در مناطق جنگی و عملیات‌های کربلای 5 و فاو و مرصاد بین سال ‌ های 65 تا 67 را دارد.  او کارشناسی ارشد تاریخ اسلام دارد و در حوزه‌های قرآنی و اجتماعی و حدیث در تاریخ اسلام، تالیف و پژوهش بسیار انجام داده است.

فتوحی که عضو انجمن اسلامی معلمان است، خود را «فرزند کارگر» و «فرزند ری» معرفی می‌کند و برنامه‌های خود را اینگونه برمی‌شمارد: رسیدگی به کارگران به عنوان بازوان متحرک جامعه، درمان و آ‌موزش رایگان؛ تلاش در جهت رفع معضل بیکاری جوانان به طور زیربنایی و رفع موانع معیشت و امنیت شغلی کارگران؛ کاهش فقر و تغییر حقوق و دستمزدها به نفع کارگران؛ تلاش برای ترویج ساده‌زیستی و پرهیز از اشرافی‌گری با توجه به روحیات کارگران؛ مبارزه با فساد و رانت‌خواری و نظارت عملی بطور شفاف؛ دفاع از استقلال و آزادی و عزت ایرانی و ملی در روابط و سیاست خارجی؛ تلاش در جهت ریشه‌کنی فقر فرهنگی و اقتصادی مبتنی بر پایه اخلاق اسلامی و سبک زندگی ایرانی؛ رسیدگی به مطالبات قانونمند عموم اقشار مردم در تمام حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و اجتماعی؛ تلاش در جهت تقویت بنیه دفاعی کشور در مقابل بیگانگان و عمل به دستورات قرآنی و مذهبی و درنهایت، تلاش برای رفع مشکلات عدیده کارگران در خصوص امنیت شغلی (ماده هفت قانون کار) و افزایش حقوق و دستمزدها به حداقل میزان 3 برابر کنونی به میزان 8 میلیون تومان در ماه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز