خبرگزاری کار ایران

با «راضیه فرقانی» کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر آشنا شویم

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۴۵۹

راضیه فرقانی، متولد بهشهر و کارشناس ارشد فقه و حقوق از دانشگاه تهران، انگیزه خود را از شرکت در انتخابات، کمک به قشر محروم و توانمندسازی زنان اعلام می‌کند.

"راضیه فرقانی" متولد 1360 و متولد مازندران، شهرستان بهشهر است. او مدرک کارشناسی ارشد فقه و حقوق دانشگاه تهران دارد و اکنون در حال تحصیل دکترای فقه و حقوق دانشگاه تهران است.

او خود را مدرس، مبلغ، فعال فرهنگی و اجتماعی و سخنران مجالس مذهبی معرفی می‌کند و در مورد کودکی خود می‌گوید: در خانواده‌ای مذهبی و کارگر و البته روحانی به دنیا آمدم بهتر است بگویم کارگر روحانی و روحانی کارگر.

فرقانی، اولویت‌های خود را برای شرکت در انتخابات اینگونه برمی‌شمارد: اولویت اول من، مشکلات بانوان و دختران هست؛ بحث آموزش و مهارت‌های زندگی و تغییر سبک زندگی؛ موضوع مهم دیگر، بحث شفافیت در همه امور است که منجر به بهبود وضع معیشت مردم خصوصا کارگران می‌شود.

او ادامه می‌دهد: اولویت اول و اصلی من احقاق حقوق مردم است، به خصوص حق درمان و آموزش رایگان، افزایش دستمزد کارگران و قشر متوسط و ضعیف جامعه؛ پس از آن، اتمام دعواهای سیاسی جناح‌های مطرح و کمک به کشور و مردم و وحدت جامعه اهمیت دارد. توانمندسازی زنان و بانوان با کارآفرینی در منزل و بیمه رایگان زنان خانه‌دار و در نظر گرفتن حداقل حقوق برای زنان و حتی جوانان بیکار تا حداقل نیازهای زندگی را برطرف کرده و امید به آینده و زندگی در آنها بیشتر شود، اولویت بعدی من است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز