خبرگزاری کار ایران

با «علی یعقوبی» کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر آشنا شویم

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۴۵۱

علی یعقوبی، متولد سردسیر سراب، با سال‌ها سابقه فرهنگی در آموزش و پرورش، اهداف خود را حمایت از کارگران و حل معضلات بیکاری و مسکن عنوان می‌کند.

"علی یعقوبی" در مهرماه پنجاه و هشت، در روستای زیبای عسگرآباد (عسگوار) از توابع شهرستان سرد سیر سراب واقع در استان آذربایجان شرقی متولد شده است.

وی در ارتباط با کودکی خود می‌گوید: پدرم سواد قرآنی داشت و در روستا کشاورزی می‌کرد و بعد از مهاجرت به تهران در سال ۱۳۵۸ در راه آهن جمهوری اسلامی مشغول کار شد و در سال ۷۸ به رحمت خدا رفت. خانواده پرجمعیتی داشتیم و دارای ۵ برادر و خواهر بودم.

یعقوبی در طول ۲۸ سال فعالیت فرهنگی در وزارت آموزش و پرورش در سمت‌های معلمی و معاونت مدارس و در ادارات آموزش و پرورش مناطق ۱۹ و ۲ به عنوان کارشناس مشغول فعالیت بودم و اکنون به عنوان مدیر هنرستان انقلاب اسلامی منطقه ۲ تهران، مشغول به کار است.

او اکنون ساکن محله قلعه‌مرغی منطقه ۱۷ تهران و دارای دو فرزند است.

یعقوبی در ارتباط با انگیزه خود برای شرکت در انتخابات می‌گوید: معتقدم به دلیل درک واقعیت‌های جامعه و شرایط سیاسی و ملی مذهبی و اقتصادی مردم، بتوانم نماینده واقعی برای آنها باشم و به دور از منافع حزبی و جناحی در تصمیمات کلان کشوری مشارکت داشته باشم.

او اولویت‌های برنامه خود را برمی‌شمارد: توجه به حاکمیت و تمامیت ارضی کشور، رفع تبعیض و بی‌عدالتی، توجه به مشکلات معیشت آحاد آسیب‌پذیر جامعه و مسایل مربوط به مسکن و ازدواج جوانان.

یعقوبی اهداف خود را اینگونه معرفی می‌کند: حمایت از جامعه کارگری به دلیل وضعیت اشتغال / معیشت که بسیار نامناسب است؛ مشکلات مسکن جوانان؛ مسائل مربوط به حقوق زنان و بخصوص قشر زنان کارگر و زنان خانه‌دار؛ ساماندهی بازارچه‌ها و بازار روزهای هفتگی؛ موضوع بیمه تامین درمان و تامین اجتماعی و بیمه‌های مکمل؛ ساماندهی وضعیت آموزش مدارس و دانشگاه‌ها بر اساس نیاز کشور؛ عدم ثبات در جامعه کارگری و نحوه تنظیم قراردادهای موقت؛ حمایت از تولید و تولیدکنندگان و حذف واسطه‌ها و دلال‌ها و ترمیم و تامین مایحتاج کارگران به جای تزریق نقدینگی و ایجاد تورم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز