خبرگزاری کار ایران

نامزد شورای شهر تهران تاکید کرد:

لزوم راه‌اندازی وای فای رایگان در پارک‌های عمومی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۷۵۵

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران از لزوم راه‌اندازی وای فای رایگان در پارک‌های عمومی خبر داد.

«سید مجید صدری» کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اهداف و برنامه‌های خود برای شرکت در این انتخابات بیان کرد: یکی از حوزه‌های تخصصی من حوزه آی تی و فضای مجازی است که بنا داریم در این راستا قدم هایی برای شهر هوشمند برداریم. من سعی دارم توسعه تهران را از جنوب شهر آغاز کنم. بحث افزایش عدالت در فضاهای شهری و کاهش تبعیض باید مورد توجه قرار بگیرد. هدف ما این است که تهران را از جنوب شهر بسازیم و سرانه ورزشی و استعدادیابی محله به محله را در نظر بگیریم.

صدری ادامه داد: یکی دیگر از حوزه‌های تخصصی من ورزش است، از این رو بنا داریم در شهر تهران در این زمینه استعدادیابی داشته باشیم. همچنین یکی از اولویت‌های ما احیای ورزش به خصوص در محلات جنوبی و مستضعف نشین تهران است.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: علاوه بر موارد ذکر شده، توسعه اقتصاد محلی نیز بسیار حائز اهمیت است به این منظور که باید هر محله را یک قطب اقتصادی در نظر بگیریم، به همین خاطر برای هر محله برنامه داریم، به این شکل که در هر محله یک خانه کارآفرینی احداث کنیم.

وی در خصوص طرح شهر هوشمند گفت: یکی دیگر از برنامه‌های من شهر هوشمند است که انشالله بتوانیم اینترنت شهری و به روز شدن تهران مطابق با استانداردهای نسل سوم شهرهای هوشمند را داشته باشیم. در مصرف اینترنت‌های همراه و یا خانگی میانگین سرعت اینترنت ۸ مگ است، ما باید بتوانیم این را به فضای vdsl و ftth ببریم  تا حداقل ۴۰ تا ۱۰۰ مگ پهنای باند داشته باشیم.

صدری گفت: ما تلاش می‌کنیم این اینترنت را از قسمت‌های جنوبی شهر تهران با قیمت‌های پایین و حتی در برخی نقاط به شکل رایگان ارائه دهیم. به عنوان مثال ما باید وای فای رایگان را در پارک‌های عمومی راه اندازی کنیم زیرا این کار هم بار شبکه همراه را کم می‌کند و هم دسترسی مردم در این حوضه زیاد می‌شود. برای انجام این کار هم می‌توانیم تاسیس خانه‌های نوآوری را در هر محله داشته باشیم.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: کار دیگری که ما به دنبال آن هستیم بازگرداندن مدیریت شهری به خود مردم، احیای ظرفیت شورایاری و مدیریت محله محور است. کار دیگری که صد در صد آن را انجام خواهیم بحث رسیدگی به محیط زیست و افزایش سرانه فضای سبز محلاتی است که در این زمینه امکانات ندارند.

وی خاطرنشان کرد: ما همه مشکلات محلات را دنبال کرده‌ایم تا بتوانم برای مشکل هر محل راه‌حل آن را بیندیشیم. به عنوان مثال کاری که می‌توانیم در منطقه چهار که شامل محله حکیمیه، هنگام، شمیران نو، دلاوران و خاک سفید می‌شود، انجام دهیم، رسیدگی به موضوع کاهش شدید سرانه تفریحی، فرهنگی و ورزشی است.

 صدری بیان کرد: حل ابرچالش‌های منطقه با تاکید بر پروژه‌های کوچک مقیاس، تبدیل کردن منطقه ۴ به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری در سطح تهران، افزایش بودجه و اعتبارات منطقه ۴ به عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین و مهاجرپذیرترین مناطق شهر تهران، ساماندهی بافت‌های فرسوده در سطح منطقه، تکمیل و ارتقاء پروژه فلو در سطح منطقه، تعیین تکلیف سند‌های ساکنین منطقه تهرانپارس، شمیران نو و خاک سفید از جمله کارهایی است که امیدوارم بتوانیم انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز