خبرگزاری کار ایران

نامزد شورای شهر تهران مطرح کرد:

مبارزه با فساد سازمانی از طریق اصلاح ساختاری/ لزوم ارتقای فرهنگ شهرنشینی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۷۳۳

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: باید تمام برنامه‌ریزی‌ها در اتاق شیشه‌ای انجام شود، برنامه‌ریزی‌هایی که پشت درهای بسته است باید به اتاق شیشه‌ای منتقل شود تا مدیریت شهری کارآمدتر شود.

«محسن حسن زاده» نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، در مورد اهداف و برنامه‌هایش در شورای شهر ششم گفت: هدفم بهبود وضعیت شهری و شعارم ( تهران شهری برای همه اقشار) است، در واقع اولین هدفم توسعه‌ زیرساخت‌های حمل و نقل شهری با اولویت مترو است همچنین توزیع عادلانه امکانات شهری جزو اولویت‌هایم است. 

وی ادامه داد: همچنین قانون‌مندی و شفافیت از موارد مهم برای پیگیری است که در تمام ابعاد پیگیری خواهم کرد.

حسن زاده افزود: فرهنگسازی از مهم‌ترین اصولی است که در واقع از بخش تولید، تفکیک و جمع آوری زباله باید مورد توجه قرار گیرد و قطعا در بحث فرهنگسازی باید کارهای اساسی صورت گیرد.

وی ادامه داد: تمام خدمات شهری با هوشمند سازی خدمات و الکترونیک شدن خدمات قابل عرضه است که افراد به راحتی و کم‌ترین زمان می‌توانتد از آن استفاده کنند.

حسن زاده گفت: باید تمام برنامه‌ریزی‌ها در اتاق شیشه‌ایی انجام شود، برنامه‌ریزی‌هایی که پشت درهای بسته است باید به اتاق شیشه‌ای منتقل شود تا مدیریت شهری کارآمدتر شود.

وی ادامه داد: موضوع بعدی طراحی محلات و مشارکت مردم است، در واقع خود مردم محله و شورایاری باید همکاری کنند چون آنها دغدغه‌های مردم را بهتر می‌دانند.

حسن زاده افزود: در رابطه با مبارزه با فساد سازمانی از طریق اصلاح ساختار اداری شهرداری هم برنامه خواهم داشت و اگر شهرداری الکترونیک شود بخشی از این اتفاقات کاهش پیدا می‌کند.

یکی دیگر از برنامه‌های این نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر ساماندهی دستفروشان و ارتقای فرهنگ شهرنشینی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز