خبرگزاری کار ایران

نامزد شورای شهر تهران:

دنبال کاهش فساد در مدیریت شهری هستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۴۳۰

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: افزایش خطوط مترو، کاهش درآمدهای ناپایدار و کاهش فساد در مدیریت شهری از برنامه‌هایم است.

«داود بیتا» کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره برنامه‌ها و اهداف خود برای حضور در شورای شهر اظهار داشت: من دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران با گرایش سازه هستم و عضو هیات رییسه شرکت سازه گستر نفریه، عضو انجمن بتن ایران، عضو انجمن بتن آمریکا و عضو نظام مهندسی استان تهران هستیم.

وی در خصوص اهداف خود گفت: افزایش خطوط مترو، کاهش درآمدهای ناپایدار، کاهش فساد در مدیریت شهری، انتخاب شهرداران نواحی توسط شورایاران، احیای بافت‌های فرسوده، کاهش بدهی‌های شهرداری مطابق استانداردهای جهانی و خروج پادگان‌ها از شهر تهران از برنامه‌هایم  است.

بیتا با تاکید بر حل مشکل آلودگی هوا، برق تهران  و همچنین رفع مشکل کم‌آبی گفت: افزایش فضای سبز هم از جمله برنامه‌ها و اهدافی است که دارم، زیرا سرانه فضای سبز در ایران کمتر از دنیاست. اگر قرار باشد سرانه فضای سبز به استاندارد جهانی برسد باید  برای هر شهروند اندازه ۲۰ تا ۲۵ متر فضای سبز در نظر گرفت.

وی در پایان گفت: همچنین تخصص گرایی در مدیریت شهری نیز ضروری است که باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز