خبرگزاری کار ایران

کاندیدای شورای شهر تهران:

"شفافیت مالی" و "حل مسائل فرهنگی" باید در اولویت شورای ششم قرار بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۹۵۲

کاندیدای ششمین دوره شورای شهر تهران بر لزوم در اولویت قرار دادن "شفافیت مالی" و "حل مسائل فرهنگی" در شورای ششم تاکید کرد.

«ابولفضل بختیاری» کاندیدای ششمین دوره شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اهداف و برنامه‌های انتخاباتی خود گفت: فضای شهری یک مقدار نیاز به شفافیت در راستای امور شهری دارد و از طرفی به موضوع فرهنگی هم در شهر ما خیلی توجه نمی‌شود، یعنی برخی مسائل که در شهر وجود دارد، به دلیل موضوعات دیگر کم‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: البته حل خیلی مسائل ممکن است در حوزه‌ی شورای شهر نباشد، ولی اعضای شورای شهر می‌توانند یک فضای فرهنگی و شفاف برای بیان و نشان دادن این مسائل ایجاد کنند.

بختیاری افزود: اگر مسائل یک مقدار شفاف‌تر و راحت‌تر بیان شود، موضوع‌ها‌ی قابل بررسی مشخص‌تر می‌شود، مثل روابط مالی که در شهرداری‌ها وجود دارد و همه می‌دانیم که این مسائل به شکل کامل شفاف نیست، البته خیلی از بخش‌های دیگر هم این موضوعات وجود دارد و به دلیل همین عدم شفافیت نارضایتی‌ها هم زیاد شده است.

وی گفت: اگر بشود بر روی چند موضوع خاص تمرکز کرد و آنها را به نتیجه رساند موفق آمیز خواهد بود، چون هیچ کس نمی‌تواند بگوید که من می‌توانم تغییرهای بزرگ و کلان ایجاد کنم.

بختیاری افزود: بنابراین باید از چند کار کلیدی شروع کنیم تا به شکل زنجیروار باعث اصلاح دیگر بخش‌ها شویم.

وی تصریح کرد: در واقع اگر شفافیت مالی و مسائل فرهنگی در اولویت رسیدگی  قرار گیرد، می‌توان به اولویت‌های بعدی شهر به خوبی پرداخت، اگر همه مسائل دارای شفافیت باشد، به طور مثال  می‌توانیم متوجه شویم که هر پروژه با چه آیین‌نامه، دستورالعمل‌ و ضوابطی پیش می‌رود، در حالی که الان  در این زمینه اطلاعات ما بسیار کم است.

"شفافیت مالی" و "حل مسائل فرهنگی" باید در اولویت شورای ششم  قرار بگیرد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز