خبرگزاری کار ایران

ستاد مستقل اصولگرایی کشور ثبت قانونی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۹۴۹

ستاد مستقل اصولگرایی کشور با نام اختصاری سماک بعد از پایان انتخابات در وزارت کشور ثبت قانونی می‌شود تا برنامه‌های سیاسی و فرهنگی اجتماعی خود را جامع‌تر پیگیری کند.

به گزارش ایلنا، ستاد مستقل اصولگرایی کشور که با نام اختصاری سماک حدود ۸ سال است در کشور فعالیت می‌کند، طی این سال‌ها برنامه‌ریزی مهندسی و ویژه‌ای برای فعالیت‌ها بخصوص فعالیت‌های سیاسی و اقتصادی انجام داده‌ است. 

به گفته موسسان این ستاد، نگاه این تشکل انقلابی بوده و آرمان‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده‌ است.

گفتنی است، ستاد مستقل اصولگرایی در این ۸ سال تشکل‌ها و ائتلاف‌های مختلفی را در سراسر کشور درون خود داشته است که می‌توان از  این میان به ائتلاف سراسری جوانان ایران زمین، ائتلاف بزرگ آیندگان، ائتلاف دانشجویان ایران، ائتلاف حماسه‌سازان ایران، ائتلاف دختران ایران زمین و ائتلاف پیشکسوتان  اشاره کرد.

به گفته موسسان این ستاد، شورای مرکزی آن قصد دارد بعد از پایان انتخابات این ستاد را به عنوان ستاد سماک در وزارت کشور ثبت قانونی کنند و برنامه‌های سیاسی و فرهنگی اجتماعی خود را جامع‌تر پیگیری کنند.

این ستاد در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو از سید ابراهیم رئیسی حمایت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز