خبرگزاری کار ایران

نامزد شورای شهر تهران تاکید کرد:

ضرورت توجه به رویکردهای اجتماعی و فرهنگی برای حل مشکلات شهری

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۸۹۲

نامزد ششمین دوره‌ی شورای شهر گفت: باید در شهر تهران یک نگاه اجتماعی و فرهنگی هم دخیل باشد تا به مسائل عمیق‌تر توجه شود، این موارد از اهدافی است که باید در مدیریت شهر مورد توجه قرار گیرد.

«سید حسن موسوی» نامزد ششمین شورای شهر تهران در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اهداف و برنامه‌های خود، بیان کرد:  ما چند برنامه داریم که اولین آن برنامه‌‌ای است که از سوی شورای اجماع‌سازی اصلاح‌طلب‌ها تنظیم و اعلام شده که به آن متعهد هستیم و این برنامه را به صورت خاص پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: در ادوار گذشته هم برنامه بوده و در همین دوره‌ی پنچم که گذشت برنامه‌هایی از سوی شورای سیاستگذار تعیین شده بود، اما متاسفانه آن برنامه‌ها پیگیری نشد و مشخص نیست تا چه اندازه این برنامه‌ها محقق شده است.

موسوی افزود: اعضای محترم شورای شهر هم از همین اجماع وارد شدند اما مشخص نشده که برنامه‌ها به چه شکل محقق شده و امیدوارم در دوره‌ جدید، این مطلب مد نظر قرار گیرد. در حال حاضر برنامه‌ای در دست تهیه داریم که از همان مجمع اصلاح طلبان  باید وارد شویم  و من هم متعهد به آن برنامه هستم.

وی با بیان اینکه به نظرم باید چند مورد در مدیریت شهری راس باشد، افزود: یکی از آنها این است که شهرداری تهران بیشتر به یک مجموعه عمرانی شبیه بوده که به خیابان و ساختمان‌ها رسیدگی می‌کرد، و باید این روند اصلاح شود. شهر یک موجود زنده است که از اجتماعی که در آن وجود دارد تشکیل شده است.

موسوی با اشاره به اهمیت موضوع تردد معلولین در معابر شهر بیان کرد: باید در شهر تهران یک نگاه اجتماعی و فرهنگی هم دخیل باشد تا به مسائل عمیق‌تر توجه شود، این موارد از اهدافی است که باید در مدیریت شهر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز