خبرگزاری کار ایران

نامزد شورای شهر تهران:

شورا باید شهرداری انقلابی، مومن و معتقد انتخاب کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۶۲۵

محمدرضا دهقان گفت: انتخاب یک شهردار مناسب در واقع مهم‌ترین وظیفه‌ی اعضای شورای شهر است.

«محمدرضا دهقان» نامزد انتخابات شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص برنامه‌ها و اهداف خود برای کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر تهران گفت: هدف اصلی ما این است که بتوانیم پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را پیش ببریم و مهم‌ترین هدف من از حضور در انتخابات خدمت به مردم است.   

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر قبل از هر چیز باید بتوانند وظایفِ قانونی خود را به درستی انجام دهند. در واقع اگر هر نماینده‌ و مسئولی بتواند وظایف مخصوص به خود را به درستی انجام دهد، خیلی از مشکلات ما رفع خواهد شد.

دهقان گفت: در قدم اول باید بتوانیم شهرداری انقلابی و مومن و معتقد انتخاب کنیم، چرا که شهردار خوب می‌تواند، کارهای بسیاری انجام دهد و انتخاب یک شهردار مناسب در واقع مهم‌ترین وظیفه‌ی اعضای شورای شهر است.  

کاندیدای شورای شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: از جمله اهداف دیگری که باید به آنها توجه کنیم، اقداماتی در جهت زیباسازی شهر، کمک به NGOها، جمع‌آوری متکدیان، معرفی آنها به بهزیستی و حمایت از آنها، ایجاد ورزشگاه‌ها، گسترش فضای سبز، استفاده از سیستم‌های پیشرفته برای بازیافت زباله‌ها و همچنین اقداماتی در جهت احیای بافت‌های فرسوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز