خبرگزاری کار ایران

نامزد انتخابات شورای شهر تهران:

لزوم اصلاح قراردادهای پاکبانان/ کودکان کار باید بیمه شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۶۱۸

کاندیدای ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: پاکبانان در شهرداری‌ها نقشی اساسی دارند، رسیدگی به وضعیت قراردادهای آن‌ها باید در دستور کار قرار بگیرد.

«شهاب‌الدین الیاس‌زاده مقدم» کاندیدای ششمین دوره شورای شهر تهران درباره چرایی حضور خود در انتخابات بیان داشت: من یکی از اعضای شورایاری محله سید خندان هستم و مصائب شهروندان سبب شد تا به عرصه انتخابات وارد شوم و در جهت حل آنها تلاش کنم. 

او درباره برنامه‌های اصلی خود توضیح داد: رسیدگی به حقوق و مطالبات نیروی انسانی که در شهرداری‌ شاغل هستند از اهداف اصلی من محسوب می‌شود. به طور قطع پاکبانان از امنیت شغلی برخوردار نیستند، باید رسیدگی به قراردادهای آن‌ها در دستور کار قرار گیرد. 

الیاس‌زاده با بیان اینکه کودکان کار وضعیت مناسبی ندارند، توضیح داد: مردم هر روز در سطح شهر با کودکانی روبرو می‌شوند که مشغول جمع‌آوری زباله هستند. اینطور باید گفت، آن‌ها وظیفه شهرداری‌ها یعنی تفکیک زباله را انجام می‌دهند. کودکان کار هیچ تفاوتی با ما ندارند اما مشکلات معیشتی، آن‌ها را به خیابان‌ها کشانده است. بیمه کودکان کار و ارائه طرح‌ درمانی رایگان در درمانگاه‌های شهرداری از دیگر طرح‌های من است. 

او درباره برنامه‌های خود برای ساماندهی حیوانات ولگرد گفت: جمع‌آوری و عقیم‌سازی حیوانات ولگرد از دیگر برنامه‌های من است، شهرداری می‌تواند مراکزی برای نگهداری این حیوانات درنظر بگیرد و دامپزشکانی به استخدام آن‌ها درآیند. حضور دامپزشکان و ارائه خدمات به حیوانات خانگی می‌تواند منبع درآمدی برای مراکزی از این دست باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز