خبرگزاری کار ایران

نامزد انتخابات شورای شهر تهران:

تعامل بیشتر میان شهرداری و پلیس راهور وضعیت حمل و نقل عمومی را ارتقا می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۶۱۵

نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایجاد تعامل بیشتر میان پلیس راهنمایی‌ ورانندگی و شهرداری‌ها می‌تواند وضعیت کیفی حمل و نقل عمومی را ارتقاء دهد.

«صادق بهارلو» نامزد انتخابات شورای شهر تهران درباره چرایی حضور خود در انتخابات شوراها توضیح داد: من با هدف خدمت به مردم، آبادانی شهر تهران و پیشبرد توسعه شهری وارد کارزار انتخابات شده‌ام. 

وی با اشاره به برنامه اصلی خود یعنی رسیدگی به وضعیت هوای تهران و بهبود کیفیت آن بیان داشت: من چندین طرح برای این موضوع درنظر گرفته‌ام. نخستین برنامه‌ام، نصب کاتالیزور روی اگزوز وسیله نقلیه است، من با اتکا به تجربه یکی از اساتید دانشگاه اردبیل به این هدف دست خواهم یافت؛ طرح او در جشنواره‌های مختلف مورد تقدیر قرار گرفته است. دومین برنامه برای بهبود شاخص آلودگی هوا، نصب برج‌های تصفیه‌کننده است که با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان محقق خواهد شد. 

بهارلو با اشاره به اهمیت ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: سیستم حمل و نقل عمومی در کلان‌شهرها اهمیت فراوانی دارد و ارتقاء آن از اهداف دیگر من است. به نظر من ایجاد تعامل بیشتر میان پلیس راهنمایی‌ ورانندگی و شهرداری‌ها می‌تواند وضعیت کیفی حمل و نقل عمومی را ارتقاء دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز