خبرگزاری کار ایران

اعتراض جبهه مستقلین و اعتدالگرایان نسبت به عملکرد صدا و سیما

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۱۸۵

در پی پخش‌ نخستین برنامه‌های تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری با عنوان «مردان ریاست جمهوری»، جبهه مستقلین و اعتدالگرایان نسبت به عملکرد صدا و سیما اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران با صدور بیانیه ای روند رصد و پیگیری تخلفات زود هنگام انتخاباتی تشریح کرد.

کمیته اطلاع‌ رسانی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران با انتشار بیانیه‌ای روند رصد و پیگیری تخلفات انتخاباتی رسانه‌ ملی را تشریح کرد.

در این بیانیه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران متهم شده که برخلاف وظیفه‌ای که به استناد ماده ۱۷۵ و ۱۷۷ قانون اساسی به عنوان رسانه‌ی ملی بر عهده دارد رویکرد کاملاً‌ متوازن و متعادلی نسبت به تمام نامزدهای احتمالی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نداشته است.

جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران ابراز تاسف کرده که در حالی که هفتاد روز به زمان برگزاری انتخابات مانده، سازمان صدا و سیما با پخش نام و تصویر عده ای از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری احساس جهت‌گیری و سوگیری خاص را در بینندگان یا شنوندگان بر می‌انگیزاند.

در این بیانیه از آقایان علی عسکری ریاست و آخوندی معاون سیاسی سازمان صدا و سیما و بوالی مدیر شبکه خبر، خواسته شده که سوابق خدمتی دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس سردار دکتر قدرتعلی حشمتیان رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران و نماینده احزاب ملی در کمیسیون ماده ۱۰ که کاندیدای مورد وثوق جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران می باشد را با دیگر کاندیداهایی که مرتبآ نام و تصویر آنان در شبکه های مختلف سیما بویژه شبکه خبر و خبر بیست و سی شبکه دو پخش می شود را مقایسه و از مدیران و دست اندرکاران شبکه های مختلف صدا و سیما خواسته شود که حق الناس را رعایت فرمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز