خبرگزاری کار ایران

انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶؛

بیرجندی‌ها متقاضی تعرفه اضافی رای شدند

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۴۰۰

مدیرکل سیاسی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: برخی شعبه‌های اخذ رای استان تقاضای تعرفه‌اضافی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان  ۹۰۲ شعبه،  آرای مردم این استان را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی جمع آوری می‌کند.

علی جزندری،همچنین گفت: بیش از 160 هزار نفر از مردم استان در پای صندوق‌های رای از آغاز زمان رای گیری تا‌ لحظه تنظیم خبر (ساعت 15) حضور یافته‌‌اند.

  دبیر ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی  با بیان اینکه البته این آمار مربوط به شعب آنلاین در سامانه جامع انتخابات کشور است، بیان کرد: در حال حاضر از ۹۰۲ شعبه اخذ رای استان ۸۴۰ شعبه آنلاین هستند.

  وی بیان کرد: ۵۵۲ هزار نفر در خراسان‌جنوبی واجد شرایط رای دادن هستند که حدود ۱۶ هزار نفر رای اولی‌ها هستند.

فرماندار بیرجند نیزدر جمع خبرنگاران استانی  گفت : مردم خوشبختانه به بلوغ بالای سیاسی رسیده‌اند و همیشه در تعیین سرنوشت خودشان مشارکت داشته‌اند.

ناصری از مردم خواست با هر سلیقه‌ای پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و رأی خود را به صندوق بیندازند، چرا که این رأی برای استقلال و تمامیت ارزی کشور و آزادی و آزاد زیستن مردم کشور نقش بسزایی دارد.

فرماندار بیرجند اظهار کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی نشان دهنده علاقه مردم به سرنوشت کشورشان است و برنده این انتخابات مردم هستند.

فرماندار زیرکوه هم گفت: از زمان آغاز رأی گیری بیش از هشت هزار نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند وی با اشاره به رقابت ۴۳۳ نفر کاندیداهای شوراهای روستایی در شهرستان عنوان کرد: ۱۹ نفر نیز برای راهیابی به شورای شهر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز