خبرگزاری کار ایران

در سومین روز ثبت نام داوطلبان دوره پنجم شوراهای شهر و روستا اعلام شد ؛

ارومیه از تهران جلو زد

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۵۹۰

شهرستان ارومیه مرکز استان اذربایجان غربی در حالی سومین روز از ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای خود را پشت سر گذاشت که تا ساعت 15 روز چهارشنبه -دوم فروردین ماه 96- 759 نفر برای رقابت در این دوره از انتخابات در فرمانداری های این شهرستان ثبت نام کرده‌اند. از این تعداد 157 نفر نیز سابقه عضویت در شورا دارند.

 به گزارش ایلنا عباس حسن خانی، فرماندار ارومیه استقبال داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را چشمگیر خواند و گفت: در شهرستان ارومیه ۷۵۹ نفر تا کنون برای شرکت در دوره پنجم انتخابات نامزد شده‌اند که این رقم نه تنها  هر لحظه در حال افزایش است که به علت استقبال گسترده همکاران ما در فرمانداری دیروز تا ساعت ۱۸ در حال ثبت‌نام بودند که این رقم نسبت به داوطلبان تهرانی بسیار بیشتر است.

حسن خانی با اشاره به اینکه در کل شهرستان ۲۶ زن شرکت کرده‌اند ادامه داد: در شهر ارومیه ۹۳ نفر برای انتخابات دوره پنجم شورای شهر و روستا  ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶ نفر دارای سابقه عضویت در شورا هستند.

فرماندار ارومیه این شهرستان را دارای بالاترین آمار در تعداد شرکت کنندگان در این دوره از انتخابات  دانست و گفت: ارومیه در سطح کشور بالاترین آمار را دارد.‌شهرستان ارومیه دارای روستا‌های متعددی است،‌درنتیجه به تناسب تعداد شرکت کنندگان نیز زیاد است. البته در شهرستان مشهد تعداد روستا‌ها زیاد است اما آمار شرکت کنندگان آن کمتر از ارومیه است.

فرماندار ارومیه افزود: در دوره چهارم نیز استقبال گسترده بود و پیش‌ بینی می‌شود به رکورد دوره قبل

هم برسیم.‌در دوره قبل نزدیک به ۳ هزار نفر در کل شهرستان ثبت نام کردند.

در استان آذربایجان غربی تا دیروز ۱۰۳۵ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا  ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز