خبرگزاری کار ایران

ایلنا از گیلان گزارش می‌دهد:

تغییردبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها/اعضای ستاد نظارت انتخاب شدند+اسامی

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۲۵۳

سید کاظم دلخوش، رییس هیات عالی نظارت شوراهای اسلامی استان گیلان، طی حکمی اکبر درزی اسلام را به عنوان دبیر و سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان گیلان منصوب کرد.

 به گزارش ایلنا، انتصاب درزی اسلام درحالی صورت گرفته است که محمدصادق حسنی،نماینده مردم رشت در مجلس دهم و منوچهر جمالی عضو شواری شهر تبریز مدعی شده بودند اسماعیل عبدالهی همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است درزی اسلام  پیش از این فرمانداری شهرستان‌های مختلف و معاونت سیاسی امنیتی استانداری را به عهده داشته است.

 از سوی دیگر صبح امروز جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل ستاد اجرایی و نظارت شهرستان رشت با حضور سیروس شفقی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان رشت و معتمدین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد.

پس از رای گیری اعضای اصلی و علی البدل ستاد نظارت برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان رشت به‌شرح زیر انتخاب شدند.

اعضای اصلی: ۱- فیروز فاضلی ۲- مهر علی همتی نژاد طولی ۳- جعفر عابدی نژاد ۴- سکینه گلبندی حقیقت ۵- غلامحسین بخشی ۶- حسن جوادی ۷- فریبرز سعیدی کیا ۸- حمید انزانی

اعضای علی البدل: ۱- فاطمه حسین زاده ۲- عباس شریفی مهنا ۳- علی اکبری ۴- محمد حسن پور ۵- عیسی محمدی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز