خبرگزاری کار ایران

آزمون مشاوران فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۳۰۸

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ( نصر ) در نظر دارد آزمون مشاوران رتبه 3 فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هجدهم مهرماه آینده برگزار کند.

به گزارش ایلنا، داوطلبانی که تمایل دارند در این آزمون شرکت کنند می‌توانند از دهم شهریورماه با مراجعه به پورتال‌های سازمان‌های نظام صنفی استانی برای این آزمون ثبت نام کنند.

ثبت نام آزمون مشاوران رتبه 3 فناوری اطلاعات و ارتباطات تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت و نتایج مقدماتی آن نیز بیست و یکم مهرماه اعلام خواهد شد.

داوطبان برای شرکت در این آزمون ابتدا می‌بایست به عضویت سازمان های نظام صنفی رایانه ای استانی درآیند. آنها پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور با مراجعه به صفحه شخصی خود در پرتال استانی می‌توانند در بخش آزمون در این صفحه و پرداخت هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه بانکی ثبت نام کنند.

داوطلبان می‌توانند از چهار رشته تخصصی در نظر گرفته در آزمون تنها در دو رشته ثبت نام کنند. درعین حال شرکت در آزمون عمومی الزامی است . این آزمون هم زمان در سراسر کشور و به صورت استانی برگزار می شود.

برای آگاهی از منابع آزمون و اطلاعات تکمیلی می توان به پرتال سازمان نظام صنفی رایانه ای کشوربه نشانی  irannsr.org   و پرتال های استانی مراجعه کرد. 

داوطلبانی که با موفقیت در این آزمون مجوز مشاوره رتبه 3 را کسب می کنند می توانند به عنوان مشاور در پروژه های این حوزه فعالیت رسمی داشته باشند و این مجوز صلاحیت آنها را در ارائه نظرات کارشناسی در این پروژه ها تایید می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز