خبرگزاری کار ایران

معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد:

اخذ مجوز جذب ۱۰۰۰ هیات علمی

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۰۱

تمامی برنامه ها در جهت رسیدن به اهداف و چشم انداز معاونت پزشکی باید همسو با قوانین وزارت بهداشت باشد.

معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در روز دوم اجلاس دانشگاه، گزارشی از اقدامات و نتایج حاصل از کمیسیون پزشکی که روز گذشته با حضور اعضا برگزار شد، ارائه داد.

به گزارش ایلنا، مصداقی نیا معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه حوزه پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: در دانشگاه آزاداسلامی در حوزه پزشکی پیشرفت خوبی صورت گرفته است، که پایه و اساس تحقیقات، تحصیلات تکمیلی، مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه های مجهز است که خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در این امر توسعه خوبی را داشته است.

مصداقی نیا به تصمیمات گرفته شده در کمیسیون پزشکی اشاره کرد و افزود: مجوز جذب ۱۰۰۰ نفر هیات علمی، توافقنامه با وزارت بهداشت، افتتاح ۵۰ مرکز تحقیقاتی، توسعه بیمارستان ها و… از جمله این مصوبات است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پیشنهاداتی از طرف اعضای کمیسیون ارائه شد، که از جمله آن می توان به پیگیری اخذ مجوزهای لازم در خصوص متناسب سازی تعرفه های دریافتی بیمارستان ها و مراکز درمانی وابسته به دانشگاه، بازنگری ضوابط موجود دانشگاه در جهت کاهش فرایندهای جذب نیروهای تخصصی رشته های بهداشتی و درمانی، پایش و ارزشیابی کیفیت ارائه دروس اعضای هیات علمی علوم پزشکی، همکاری بیشتر با خیرین در جهت توسعه امور علوم پزشکی و دریافت نظرات ستاد حوزه های علوم پزشکی توسط واحدهای دانشگاهی اشاره کرد.

معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تبدیل شدن به یک قطب منطقه ای و جهانی در آموزش و پژوهش علوم پزشکی از اهداف این معاونت است گفت: آموزش و پژوهش و ارائه خدمات در عرصه سلامت فرآیندهای درهم تنیده ای است که لازم است در چارچوب سیاستهای کلان نظام سلامت به صورت یکپارچه به آنها پرداخته شود.

مصداقی نیا در پایان افزود: کلیه برنامه ها در جهت رسیدن به اهداف و چشم انداز معاونت پزشکی باید همسو با قوانین وزارت بهداشت باشد، که رسیدن به این اهداف مستلزم تلاش و همت مضاعف مسئولان این حوزه و حمایت و تعامل بیشتر کلیه مدیران و مسئولان ستادی و استانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز