خبرگزاری کار ایران

فراخوان وزارت علوم برای ارائه مقاله اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۵۴۵

اولین نشست تخصصی کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، به همت دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اردیبهشت ماه سال ۹۴ برگزار می‌شود.

دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از صاحبنظران خواست مقالات خود را برای ارائه در اولین نشست تخصصی کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور تا ۲۰فروردین ماه به دبیرخانه این نشست ارسال کنند.

به گزارش ایلنا، اولین نشست تخصصی کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، به همت دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اردیبهشت ماه سال ۹۴ برگزار می‌شود.

براساس این اطلاعیه کارشناسان فرهنگی دانشگاهها و سایرصاحب‌نظران فرهنگی دانشگاهی می‌توانند مقالات خود را درمحورهای تحلیل وضعیت فضای فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌های ایران(بررسی نقاط قوت و ضعف)، مطالعات تطبیقی الگوهای موفق فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌های دنیا با وضعیت دانشگاههای ایران، بررسی آیین‌نامه‌ها و رویه‌های موجود در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و معیارهای شایستگی کارگزاران فرهنگی دانشگاه‌ها(مدیران و کارشناسان) به دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ارسال کنند.

بر اساس این گزارش در این نشست ضمن ارائه مقالات برگزیده، کارگروه‌های تخصصی پیرامون مسائل روز فرهنگی و اجتماعی دانشگاهی تشکیل شده و سخنرانی‌های تخصصی به همراه نتایج پژوهش‌های فرهنگی انجام شده ارائه خواهد شد.
مهلت ارسال مقالات، ۲۰ فروردین ۹۴ تعیین شده و علاقه‌مندان می‌توانند یافته‌های علمی و مقالات خود را به ایمیل گروه آمار و ارزیابی فرهنگی و اجتماعی به نشانی dnva @ chmail. ir ارسال کنند.

گفتنی است علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با درگاه فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به نشانی www. dnva. ir و یا شماره تماس‌های ۸۲۲۳۳۲۹۴،۸۲۲۳۳۲۹۵ و ۸۲۲۳۴۴۶۸ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز