خبرگزاری کار ایران

افشانی خبر داد:

ساماندهی ساختار و درجه‌بندی معلمان دوره دوم متوسطه

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۷۱۷

در اجرای نظام شش، سه، سه آموزش و پرورش، در سال تحصیلی آینده، دوره ابتدایی و دور اول متوسطه کامل می‌شود.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در سمنان با اشاره به خالی بودن پایه اول دور دوم متوسطه در سال تحصیلی آینده در کشور، از ساماندهی ساختار، درجه بندی مدارس و نیروی انسانی برای این مقطع خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ قربانعلی افشانی در جمع معاونان آموزشی و کارشناسان حوزه متوسطه ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان گفت: در اجرای نظام شش، سه، سه آموزش و پرورش، در سال تحصیلی آینده، دوره ابتدایی و دور اول متوسطه کامل می‌شود.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: به تعبیری در سال آینده، پایه اول دور دوم متوسطه، به عبارتی پایه دهم تحصیلی در کشور نداریم و به ساماندهی ساختار، درجه بندی مدارس و نیروی انسانی نیاز است.

وی با اشاره به برنامه وزارت آموزش و پرورش برای استان ها به منظور ساماندهی این سه بخش، تصریح کرد: به دلیل نبود پایه اول دور دوم متوسطه، درجه بندی مدارس تغییر می‌کند و برای استفاده بهینه از نیروی انسانی مربوط به این پایه، برنامه این وزارتخانه در استان ها در حال تبیین است.

افشانی، ساماندهی فضاهای آموزشی را دیگر برنامه آموزش و پرورش با حذف سال اول دور دوم متوسطه تحصیلی در سال آینده عنوان کرد و افزود: کلاس های درسی این پایه نمی‌توانند خالی بمانند و باید در فضای مدارس مورد استفاده آموزشی قرار گیرند.

وی با اشاره به طرح توازن رشته های فنی و نظری در آموزش متوسطه کشور، اظهار کرد: به منظور تحقق این طرح، هدایت تحصیلی در دور دوم متوسطه برای دانش آموزان با تغییراتی همراه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز