خبرگزاری کار ایران

فرهادی رئیس شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۴۶۶

جلسات شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی در دوره جدید به سمت اجرای همه جانبه سند دانشگاه اسلامی حرکت خواهد کرد.

با رأی اکثریت اعضا محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به ریاست شورای اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» گفت: امیدواریم با حضور دکتر فرهادی شاهد تحولات مثبت در آموزش عالی کشور باشیم.

وی‌ افزود: شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها از قدیمی‌ترین شوراهای اقماری شورای عالی انقلاب فرهنگی است و ۱۳ نفر از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در آن عضویت دارند و این شورا موفق شده است که سند دانشگاه اسلامی را به عنوان یکی از مهمترین اسناد بالادستی حوزه آموزش عالی کشور به تصویب برساند.

پس از سخنان حجت‌الاسلام محمدیان، با رأی اکثریت اعضا دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به ریاست شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی انتخاب شد.

دکتر فرهادی هم در این جلسه گفت: جلسات شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی در دوره جدید به سمت اجرای همه جانبه سند دانشگاه اسلامی حرکت خواهد کرد.

معاون آموزشی وزارت علوم دبیر هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی شد

در ادامه جلسه با رأی مثبت اعضا، دکتر شریعتی‌نیا سر نیز به سمت دبیر هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد.

همچنین در ادامه جلسه، گزارش تدوین «الگوی شبکه ارتباطات و اقدامات نظام پژوهش و فناوری» که توسط دبیرخانه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تدوین شده است ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز