خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد آزاد تا ۲۰ دی ماه

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۲۲

هر داوطلب می‌تواند بدون درنظر گرفتن رشته فارغ التحصیلی خود در مقطع کارشناسی، در هر رشته‌ای که می‌خواهد ثبت نام کند. اما داوطلبان گروه علوم پزشکی ملزمند شرط تجانس را رعایت کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: ‌ مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه تا ۲۰ دی ماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا، علوی فاضل با اعلام این مطلب اظهار داشت: ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد تا روز شنبه ۲۰ دی ماه تمدید شد. لذا داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www. azmoon. org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی گفت: هر داوطلب می‌تواند بدون درنظر گرفتن رشته فارغ التحصیلی خود در مقطع کارشناسی، در هر رشته‌ای که می‌خواهد ثبت نام کند. اما داوطلبان گروه علوم پزشکی ملزمند شرط تجانس را رعایت کنند.

در پاسخ به این سوال که آیا دانشجویان دوره کارشناسی ارشد پیوسته معماری نیز می توانند در رشته‌های دیگر ثبت نام کنند، گفت: دانشجویان دوره کارشناسی ارشد پیوسته معماری که حداقل ۱۴۰ واحد درسی را در رشته معماری گذرانده باشند می توانند در صورت قبولی در آزمون ارشد ناپیوسته در رشته های طراحی، برنامه ریزی شهری و منطقه ای یا طراحی شهری و یا مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی تحصیل خود را ادامه دهند.

وی درخصوص تعداد رشته های انتخابی گفت: هر داوطلب می تواند ۱۰۰ رشته محل را از یک مجموعه امتحانی انتخاب کند.

وی در پایان گفت: درصورتی که هر داوطلبی با سوال یا ابهامی مواجه شد می تواند با مراجعه به سایت www. azmoon. org و ورود به قسمت پرسش و پاسخ سوال خود را مطرح تا کارشناسان در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز