خبرگزاری کار ایران

۱۰ سرپرست در واحدهای دانشگاه آزاد ابقا شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۱۸

حمید میرزاده در این احکام، محمدرضا یوسفی به عنوان سرپرست واحد بهبهان، ابوالقاسم میرحسینی به عنوان سرپرست واحد میبد، قاسم کریمی به عنوان سرپرست واحد دلوار، کاظم شریعت‌نیا به عنوان سرپرست واحد آزادشهر و حسن اکبری به عنوان سرپرست واحد دلیجان را در سمت‌های خود ابقا کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکامی جداگانه ۱۰ سرپرست واحدهای این دانشگاه را در سمت‌های خود ابقا و رئیس واحد بوشهر و سرپرستان واحد گرمی و محلات را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، حمید میرزاده در این احکام، محمدرضا یوسفی به عنوان سرپرست واحد بهبهان، ابوالقاسم میرحسینی به عنوان سرپرست واحد میبد، قاسم کریمی به عنوان سرپرست واحد دلوار، کاظم شریعت‌نیا به عنوان سرپرست واحد آزادشهر و حسن اکبری به عنوان سرپرست واحد دلیجان را در سمت‌های خود ابقا کرد.

همچنین محمود دهقانی اشکذری به عنوان سرپرست واحد اشکذر، حسین‌علی لازمی سخویدی به عنوان سرپرست واحد بافق، عباس علوی‌راد به عنوان سرپرست واحد ابرکوه، علی‌اصغر محمدی به عنوان سرپرست واحد بردسکن و محمدرضا جواهری تفتی به عنوان سرپرست واحد تفت با حکم میرزاده در سمت‌های خود ابقا شدند.

وی به استناد مصوبه جلسه ۷۵۱ مورخ ۱۱ شهریور ۹۳ شورای انقلاب فرهنگی و ابلاغیه شماره ۱۲۰۱۷/۹۳ / دش مورخ ۱۰ آذر ۹۳ ریاست محترم شورای انقلاب فرهنگی، یوسف قیصری را نیز به عنوان رئیس واحد بوشهر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، محمد فیضی زنگیر و بهرام عابدی را هم به عنوان سرپرستان واحد گرمی و محلات دانشگاه آزاد اسلامی منصوب و از خدمات روسای قبلی قدردانی و تشکر کرد.

میرزاده در این احکام ابراز امیدواری کرده است تا این افراد با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت داری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علی‌اصغر رستمی ابوسعیدی نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز در حکمی حمید سرحدی را به صورت موقت منصوب و تا ۳ ماه دیگر تمامی امور واحد بم را به وی سپرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز