خبرگزاری کار ایران

تکمیل ۱۸ مدرسه نیمه‌ساز توسط خیرین لرستانی

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۳۱

طی امسال ۱۸ باب مدرسه از سوی خیرین در نقاط مختلف استان لرستان احداثشده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان از تکمیل ۱۸ مدرسه در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین اسدی‌پور در این رابطه اظهار داشت: طی امسال ۱۸ باب مدرسه از سوی خیرین در نقاط مختلف استان لرستان احداثشده است.

وی بیان داشت: طی سالجاری حوزه مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس لرستان با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز استان توانست در بحثتکمیل پروژه‌های نیمه تمام رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان عنوان کرد: با کمک خیرین مدرسه ساز ۱۸ باب مدرسه نیمه تمام در نقاط مختلف روستایی و شهری استان تکمیل و به ادارات آموزش و پرورش تحویل داده شد.

اسدی‌پور ادامه داد: این پروژه‌ها که توسط خیرین لرستانی و همچنین استانهای دیگر در استان تکمیل شده شامل مدارس یک کلاسه و هنرستان ۱۸ کلاسه بوده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز در استان لرستان عنوان کرد: خوشبختانه استان لرستان در این رابطه توانست رتبه بر‌تر را از آن خود کند.

وی ابراز امیدواری کرد استان لرستان در رابطه با برگزاری هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در کشور نیز استان بر‌تر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز