خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان:

۱۶ عنوان درسی در حال بازنگری است

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۰۱۳

این دروس طول عمر زیادی داشتند و با پیشرفت‌های جدید علمی تناسب نداشتند، به همین علت باید مورد بازنگری قرار می‌گرفتند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در حال حاضر ۱۶ عنوان درسی در حال بازنگری است، گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه فرهنگیان و سایر دانشگاهها در حال بازنگری این دروس و دو برابر این تعداد مشغول به سرفصل نویسی، تنظیم و ارائه مشاوره در این راستا هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ نعمت‌الله موسی‌پور با بیان اینکه در حوزه معاونت آموزشی بازنگری دروس کارشناسی پیوسته دانشگاه در حال انجام است، گفت: در حال حاضر ۱۵ رشته کارشناسی پیوسته در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد که قریب به ۵۰ هزار نفر در این رشته‌ها مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: این دروس طول عمر زیادی داشتند و با پیشرفت‌های جدید علمی تناسب نداشتند، به همین علت باید مورد بازنگری قرار می‌گرفتند.

همچنین فاطمی مدیریت مرکز هوشمند سازی دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: با عنایتی که در مدیریت و ساختار جدید دانشگاه وجود دارد، هوشمند سازی درکل فرآیندهای دانشگاه جاری است و مرکز هوشمند سازی مجری و متولی پیشبرد این فعالیت‌ها ست.

فاطمی با بیان اینکه درچشم‌انداز دانشگاه بهره گیری از فناوری های نوین و سیستم های هوشمند وجود دارد، گفت: رویکرد دانشگاه این است که دانشجو معلمان به عنوان افرادی که تربیت نسل آینده را به عهده دارند، آشنایی کاملی با فناوری اطلاعات داشته باشند تا در آینده بتوانند افرادی تربیت کنند که کاملا با فناوری اطلاعات همراه باشند.

مدیریت مرکز هوشمند سازی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه آی تی امروزه به عنوان زیر ساخت آموزش مطرح است، ادامه داد: در این راستا سامانه متمرکز آموزش را داریم که پشتیبان فعالیت‌های دانشگاه بوده و امور دانشجویان مانند ثبت نام و انتخاب واحد در آن ثبت شده است.

فاطمی با اشاره به راه اندازی شبکه اجتماعی فرهنگیان از راه‌اندازی سامانه مدیریت الکترونیکی یادگیری و یاددهی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز