خبرگزاری کار ایران

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری:

فرهادی به تجاری‌سازی در حوزه علم و فناوری علاقه‌مند است

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۷۸۴

با توجه به‌شناختی که پیدا کرده‌ام، ایشان را فردی علاقه‌مند به امر تجاری‌سازی در حوزه علم و فناوری می‌دانم.

در آستانه برگزاری جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مردم به دکتر محمد فرهادی رای اعتماد دهند.

به گزارش ایلنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری درباره بررسی اعتماد وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دکتر فرهادی را به عنوان فردی ولایتمدار، سالیان دراز است که می‌شناسم.

وی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی علوم، چهره‌ای است که در داخل و خارج کشور شناخته شده و از برندگان جوایز علمی از مراکز معتبر علمی است، افزود: ایشان صاحب مقالات چاپ شده زیادی در مجلات معتبر از جمله nature و دارای اختراعات ثبت شده در خارج کشور(patents) است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به‌شناختی که پیدا کرده‌ام، ایشان را فردی علاقه‌مند به امر تجاری‌سازی در حوزه علم و فناوری می‌دانم.

ستاری با اشاره به دارا بودن کرسی پژوهشی دکتر فرهادی در implant و دانشگاه علامه طباطبایی، ابراز کرد: ایشان از چهره‌های ماندگار عرصه پزشکی، پایه‌گذار فرهنگستان‌ها و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران است. ضمنا دکتر فرهادی از برگزیدگان جایزه علمی علامه طباطبایی بنیاد ملی نخبگان است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر فرهادی را مدیر و وزیری موفق در دوره‌های مختلف فعالیت‌اش عنوان کرد و ادامه داد: امیدوارم با اعتماد نمایندگان محترم و رای اعتمادی که می‌دهند از مدیریت و توان علمی و معرفتی ایشان در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بهره‌مند شویم.

جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری روز چهارشنبه ۵ آذر در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز