خبرگزاری کار ایران

مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس کشور برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۷۵۴

این مانور با مشارکت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، وزارت آموزش و پرورش، وزارت کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان صدا و سیما با به صدا در آمدن زنگ زلزله و ایمنی از رادیو سراسری و رادیوهای استانی در مدارس سراسر کشور اجرا خواهد شد.

معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر، از برگزاری مانور زلزله در مدارس سراسر کشور در هشتم آذر ماه به مناسبت «روز ایمنی در برابر زلزله در مدارس» خبر داد.

به گزارش ایلنا از سازمان جوانان هلال احمر، «سعید بابایی» با اشاره به همکاری سازمان جوانان برای برگزاری هرچه بهتر این مانور افزود: شانزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس کشور در روز شنبه هشتم آذر ماه با شعار «آیا مدرسه من در برابر زلزله ایمن است؟» برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مانور با مشارکت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، وزارت آموزش و پرورش، وزارت کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان صدا و سیما با به صدا در آمدن زنگ زلزله و ایمنی از رادیو سراسری و رادیوهای استانی در مدارس سراسر کشور اجرا خواهد شد.

بابایی افزود: این مانور با هدف کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از زلزله بوسیله ارتقاء فرهنگ ایمنی و مقاوم سازی، ایجاد و ارتقای مهارت های فردی و جمعی جوامع دانش آموزی و واکنش صحیح و سریع در برابر زلزله و استفاده کاربردی و عملی از آموخته های نظری دانش آموزان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز