خبرگزاری کار ایران

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در گفت‌وگو با ایلنا:

تصمیمات جدی وزارت علوم معطل مانده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۹۵۴

به‌رغم اینکه کارهای معمولی و روتین وزارتخانه و دانشگاه‌ها همچنان ادامه دارد، اما تصمیمات جدی معطل مانده و همه منتظر مشخص شدن وزیر هستند.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: تداوم بلاتکلیفی وزارت علوم صدمات فراوانی را به این وزارتخانه و دانشگاهیان وارد کرده است.

سعید سهراب‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا ضمن ابراز تاسف از رای عدم اعتماد مجلس به گزینه پیشنهادی وزارت علوم اظهار داشت: تداوم بلاتکلیفی وزارت علوم صدمات فراوانی را به این وزارتخانه و دانشگاهیان وارد کرده، به طوری که تمام تصمیمات مهم و برنامه‌ریزی‌های میان مدت و بلند مدت وزارت علوم مسکوت مانده است.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با مضحک‌ توصیف کردن روند کنونی تاکید کرد: امیدواریم که هر چه زود‌تر برای حفظ مصلحت کشور مجلس و دولت به یک تصمیم قطعی و نهایی در رابطه با سرنوشت این وزارتخانه دست یابند و هر چه زود‌تر تکلیف این وزارتخانه روشن شود.

وی مشخص شدن تکلیف وزارت علوم را مهمترین مطالبه دانشگاهیان در حال حاضر عنوان کرد و افزود: به‌رغم اینکه کارهای معمولی و روتین وزارتخانه و دانشگاه‌ها همچنان ادامه دارد، اما تصمیمات جدی معطل مانده و همه منتظر مشخص شدن وزیر هستند، تا بتوانند تصمیمات بلندمدت خود را به مرحله اجرا درآورند.

رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه در حال حاضر تمام اقدامات در وزارت علوم به حالت موقت درآمده بر ضرورت تعیین تکلیف این وزارتخانه تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز