خبرگزاری کار ایران

استاد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی:

امیدوارم مجلس به وزیر پیشنهادی علوم رای اعتماد دهد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۰۶۸

دکتر دانش آشتیانی سال‌ها در سمت معاونت‌های مختلف وزارت علوم خدمت کرده و محبوبیت فراوانی در بین همکاران وزارت علوم دارد که جملگی از حسن شهرت وی در این حوزه سخن می‌گویند.

مدیر گروه مهندسی زلزله در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تاکید کرد: بی‌تردید دکتر دانش آشتیانی در مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری می‌تواند، جایگاه این وزارتخانه را ارتقاء بخشد.

به گزارش ایلنا؛ محمود یحیایی در مورد وزیر پیشنهادی وزیر علوم و عملکردهای علمی، پژوهشی و مدیریتی‌ وی گفت: سالهاست که از نزدیک آقای دکتر دانش‌آشتیانی را می‌شناسم، وی دارای تألیفات و مقالات ارزشمند علمی فراوان در مجلات معتبر داخلی و بین‌المللی بوده و در شمار استادان شناخته شده ایران در رشته مهندسی زلزله است و هم‌اکنون نیز یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی هستند.

مدیر گروه مهندسی زلزله در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی افزود: به ویژه باید به پژوهش‌های متعدد ایشان در مورد سازه‌های فولادی مقاوم در برابر زلزله و اتصالات نیمه صلب اشاره کنم که بازخوردهای جهانی فراوانی داشته و بسیار مورد استناد در مجامع معتبر دانشگاهی در سطح بین‌المللی قرار گرفته است.

یحیایی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی وزارت علوم کاملا مناسب تصدی چنین مقام راهبردی است، در خصوص سوابق مدیریتی وی یادآور شد: دکتر دانش آشتیانی سوابق طولانی مدیریتی هم داشته و سال‌ها در سمت معاونت‌های مختلف وزارت علوم خدمت کرده و محبوبیت فراوانی در بین همکاران وزارت علوم دارد که جملگی از حسن شهرت وی در این حوزه سخن می‌گویند.

وی با اشاره به اینکه دانش آشتیانی نه تنها در بین دانشجویان، بلکه در بین دیگر کارمندان وزارت علوم هم از احترام و محبوبیت خاصی برخوردارند، افزود: افزون بر آن، با اغلب همکاران دانشگاهی خود نیز ارتباط صمیمانه و دوستانه‌ای دارند که سبب مقبولیت فراگیر وی شده است. به طوری که هنگام بروز مشکل یا بحران، چه برای همکاران و چه برای دانشگاه، ایشان مرجع حل مسایل بوده و از هیچ کوششی برای حل عقلانی مشکلات دریغ نکرده‌اند.

این استاد دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی ایجاد همدلی و وحدت را مشی اصلی دکتر دانش در همه زمینه‌ها عنوان کرد و افزود: بی‌تردید چنین فردی با توجه به تجربیات علمی، مدیریتی و اخلاقی قادر خواهد بود در مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با گسترش و تعمیق حس همکاری و ایجاد فضای دانش‌پژوهی و علم‌محوری و با به کارگیری افرادی شایسته از همه گرایش‌های فکری، جایگاه این وزارتخانه را ارتقاء بخشد.

یحیایی در پایان خاطر نشان کرد: به سهم خود از دکتر حسن روحانی قدردانی می‌کنم که دانش آشتیانی را برای این پست مهم به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرده‌اند و امیدوارم نمایندگان محترم نیز به این دانشمند برجسته ایرانی رأی اعتماد دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز