خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

طراحی نظام جامع مشاوره در آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۸۳۶

در اجرای سند تحول طراحی نظام جامع مشاوره نقش بسیار مهمی دارد و یکی از برنامه‌های امسال ما به شمار می‌رود.

وزیرآموزش و پرورش گفت: ۹۹ برنامه و فعالیت در اجرای سند تحول تعریف شده است، که یکی از آنها طراحی نظام جامع مشاوره است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر فانی در همایش مشاوره با موضوع بهداشت روان که صبح امروز به مناسبت هفته بهداشت و روان در ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: در اجرای سند تحول طراحی نظام جامع مشاوره نقش بسیار مهمی دارد و یکی از برنامه‌های امسال ما به شمار می‌رود.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ما ۹۹ برنامه و فعالیت در اجرای سند تحول تعریف کردیم که یکی از آن‌ها طراحی نظام جامع مشاوره است.

وی با بیان اینکه مشاوره در مدرسه نقش‌های متعدد و متنوعی دارد، گفت: چیزی که به نظر خیلی مهم است ایجاد روحیه نشاط، تقویت و انگیزه در دانش‌آموزان است که مشاورین در این زمینه کمک بسیار موثری خواهند بود.

فانی با اشاره به جلسه دیروز خود در شورای معاونین گفت: موضوعی که در این شورا مطرح شد، در الویت قرار دادن بهسازی نیروی انسانی در آموزش و پرورش بود.

به گفته وزیر آموزش و پرورش مشاورانی نیز که در حوزه مدارس کار می‌کنند باید مشمول بهسازی منابع انسانی باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز