خبرگزاری کار ایران

معاون دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر خبر داد:

تاسیس کانون‌های دانش آموزی هلال احمر در مدارس

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۳۵

تهران در برابر انواع و اقسام حوادثطبیعی و غیر طبیعی قرار دارد و از آسیب پذیر‌ترین استان‌ها است / در سال گذشته ۸ هزارو ۵۰۰ مدرسه در مقطع متوسط دوره اول را تحت پوشش طرح دادرس قرار دادیم.

معاون دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر اعلام کرد: هدف نهایی سازمان، تحقق شعار «هر مدرسه یک کانون هلال احمر» است که سال‌ها زمان می‌برد و در سال جاری در همین راستا تاسیس کانون‌های دانش آموزی در مدارس را در برنامه داریم.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، «سعید بابایی» در حاشیه برگزاری مانور زلزله در دبستان دخترانه فجر شاهد گفت: تهران در برابر انواع و اقسام حوادثطبیعی و غیر طبیعی قرار دارد و از آسیب پذیر‌ترین استان‌ها است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش به افراد، افزود: ما باید آمادگی داشته باشیم؛ آمادگی داشتن تنها مربوط به بزرگسالان نیست و از کودکان پیش دبستانی و دبستانی آغاز می‌شود.

بابایی افزود: آموزش‌های ساده در زمینه آشنایی و آمادگی در برابر حوادثطبیعی در مقاطع دبستان و پیش دبستانی در کودکان نهادینه می‌شود و از همین رو جان انسان‌های بسیاری حفظ می‌شود.

بابایی در ادامه گفت: در سال گذشته ۸ هزارو ۵۰۰ مدرسه در مقطع متوسط دوره اول را تحت پوشش طرح دادرس قرار دادیم.

وی مانور زلزله و پناهگیری را جزئی از طرح دادرس عنوان کرد و افزود: این موارد به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

معاون دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر عنوان کرد: چشم انداز ما تاسیس ۸ هزار کانون دانش آموزی است که ۶ هزار کانون در مقطع دبیرستان و دو هزار کانون در مقطع دبستان است.

وی یکی از برنامه‌های کانون دانش آموزی در دبیرستان‌ها را انجام فعالیت‌های بیشتری در زمینه‌های بشردوستانه و امدادی اعلام کرد.

معاون دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر تاکید کرد: هدف گذاری ما یک کانون دانش آموزی در هر مدرسه است اما با توجه به ظرفیتی که وجود دارد و بحث‌های هزینه‌ای و آموزشی که باید مدنظر قرار دهیم، به طور قطع سال‌های زیادی مورد نیاز است تا به این مهم دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز