خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه آزاد:

زمینه‌ رشد علمی و ورزشی قهرمانان را فراهم کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۰۱۷

دانشگاه آزاد اسلامی هم بر خود می‌بالد که زمینه‌ساز رشد علمی و ورزشی قهرمانان را فراهم کرده است و به واقع باید قدر این سرمایه‌های ملی را بدانیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی موفقیت غرورآفرین مدال آوران و قهرمانان کشورمان به ویژه نام‌آوران دانشگاه آزاد اسلامی را در مسابقات آسیایی «اینچئون» تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در پیام حمید میرزاده آمده است: کسب موفقیت غرورآفرین مدال‌آوران و قهرمانان کشورمان در مسابقات آسیایی «اینچئون» به ویژه نام‌آوران دانشگاه آزاد اسلامی را به این عزیزان، خانواده‌های محترمشان، مربیان و جامعه ورزشی تبریک می‌گویم.

این افتخارآفرینی در مسابقات آسیایی با همدلی، تلاش شبانه‌روزی ورزشکاران و مربیان دلسوز و مسوولان ورزشی میسر شده است و دانشگاه آزاد اسلامی هم بر خود می‌بالد که زمینه‌ساز رشد علمی و ورزشی قهرمانان را فراهم کرده است و به واقع باید قدر این سرمایه‌های ملی را بدانیم.

بی‌تردید اعتماد به جوانان برومند و شایسته کشورمان در عرصه‌های مختلف می‌تواند تبدیل به الگویی مطلوب برای جامعه شود و درخشش تاریخی بانوان در این مسابقات گواه چنین موضوعی است. امیدوارم بیش از پیش شاهد این موفقیت‌ها در عرصه‌های بین المللی باشیم.

همچنین به دنبال کسب ۵۱ مدال از سوی فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات المپیک آسیایی اینچئون کره جنوبی هیات رییسه دانشگاه مصوب کرد که از تمامی مدال آوران دانشگاه آزاد اسلامی در این بازی‌ها طی مراسمی تجلیل و قدردانی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز