خبرگزاری کار ایران

نیازمند یاری بخش خصوصی در امر سوادآموزی هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۲۶۹

باید به بخش خصوصی بویژه سازمان‌های مردمی اعتماد کنیم و از آنان در امر سوادآموزی یاری بگیریم.

مدیر کل آموزش وپرورش فارس با تاکید بر اهمیت علم ودانش گفت: تغییر رویکرد سواد در جامعه امروز که به سرعت در حال دگرگونی است، از ضروریات است و باید نوع نگاه‌ها به سواد عوض شود.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حمیدرضا آذری در گردهمایی مسئولان سوادآموزی استان فارس گفت: ناتوانی در خواندن ونوشتن تعریف بی‌سوادی نیست، بلکه امروزه بی‌سواد به کسانی اطلاق می‌شود که نتوانند آموخته‌های گذشته خود را کنار گذاشته و از تکنولوژی روز دنیا استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه عدالت آموزشی نیاز جامعه می‌باشد، افزود: ما وظیفه داریم که عدالت آموزشی را در جامعه گسترش دهیم تا همه بتوانند برای رسیدن به یک زندگی مناسب تلاش کنند.

وی افزود: اگر در جامعه بحران فقر بوجود آید، بحران آموزش وبحران مهارت نیز خواهد آمد.

مدیر کل آموزش وپرورش فارس گفت: ما باید با عشق وعلاقه به کارخود، به مقابله با مشکل برویم، باید علم را برای مهارت وکسب حرفه آموزی ترویج کنیم تا بتواند موجب سود دهی و بر طرف کردن نیازهای علم آموزی شود.

آذری افزود: باید به بخش خصوصی بویژه سازمان‌های مردمی اعتماد کنیم و از آنان در امر سوادآموزی یاری بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز