خبرگزاری کار ایران

مشارکت‌های مردمی برای هوشمندسازی مدارس الزامی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۵۱۰

یکی از این راهکار‌ها بهره گیری از اعتبارات و مشارکت‌های مردمی است که به صورت داوطلبانه بوده، هیچگونه الزامی در این خصوص مقرر نشده است.

در پی انتشار مطلبی با عنوان «هوشمند سازی کلاس‌ها ابزاری برای پول گرفتن از والدین» در خبرگزاری ایلنا مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا در این جوابیه آمده است: عطف به مطلب مندرج در آن رسانه مورخ ۹۳/۶ / ۲۹ با عنوان «هوشمند سازی کلاس‌ها ابزاری برای پول گرفتن از والدین» به اطلاع می‌رساند:

سیاستگذاری و برنامه ریزی جهت توسعه فرآیند هوشمندسازی مدارس در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش و دستیابی به ارتقاء کیفیت آموزشی با بهره گیری هوشمندانه از فناوری اطلاعات و ارتباطات صورت گرفته است و همچنین مطابق با بخشنامه ابلاغی شیوه‌نامه هوشمند سازی مدارس به شماره ۱۰۸۸۰۵ مورخ ۹۰/۵ / ۲۲ در یک مسیر پنج مرحله‌ای تا پایان برنامه پنجم توسعه کشور برنامه ریزی گردیده است.

علیرغم آنکه عملیاتی نمودن آن به دلیل مواجه با بحران و کمبود مالی، تا حدودی مشکل است ولی با این وجود اولویت‌ها و سازکارهایی نظیر بخشنامه شماره ۵۶۱۵۳ مورخ ۹۱/۳ / ۲۴ وضع گردیده و به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده است. یکی از این راهکار‌ها بهره گیری از اعتبارات و مشارکت‌های مردمی است که به صورت داوطلبانه بوده هیچ گونه الزامی در این خصوص مقرر نگردیده است و انتظار می‌رود پیامد آن به تحقق کامل همه جانبه هوشمند سازی در مدارس و کیفیت بخشی به نظام آموزشی مبتنی بر فناوری‌های نوین می‌باشد، بیانجامد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز