خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

اولیا ارتباط بیشتری با مدرسه و معلمان داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۳۰

دانش آموزان سرمایه های اصلی ما هستند لذا باید در تربیت این سرمایه ها کمال سعی و کوشش خود را به کار گیریم / نقش آموزش و پرورش در تامین سرمایه‌های انسانی آینده کشور بی‌نظیر است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اولیاء دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو ارتباط خود را با مدرسه، معلمان و مربیان بیشتر کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ علی اصغر فانی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در آموزشگاه برکت شهدای معلم ضمن تبریک سال تحصیلی جدید اظهار داشت: احترام اولیا، علم آموزی و رعایت اخلاق کاری است که در آموزش و پرورش دنبال می کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در توصیه ای به اولیاء دانش آموزان تاکید کرد: اولیاء دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو ارتباط خود را با مدرسه، معلمان و مربیان بیشتر کنند.

وی خطاب به یک میلیون همکار فرهنگی خود در سراسر کشور تصریح کرد: دانش آموزان سرمایه های اصلی ما هستند لذا باید در تربیت این سرمایه ها کمال سعی و کوشش خود را به کار گیریم.

فانی افزود: یقینا دانش آموزانی که امروز پشت نیمکت های ما نشسته اند، کشور را در آینده اداره خواهند کرد و لذا نقش آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت و همچنین تامین سرمایه‌های انسانی آینده کشور بی‌نظیر است.

وزیر آموزش وپرورش در پایان گفت: دانش آموزان را به شما معلمان و همکاران فرهنگی و همکاران خوبم را به خدای بزرگ می‌سپارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز