خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

تکرار تخلفات به گرفتن آرم سرویس مدارس از رانندگان می‌انجامد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۴۹۴

نوع برخورد ما به این شکل نخواهد بود که وسط راه دانش آموزان را پیاده کنیم و اتومبیل را به پارکینگ منتقل کنیم / به هیچ وجه مشکلی برای دانش آموزان و والدین ایجاد نخواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تکرار تخلفات حادثه ساز و اشکال فنی وسیله نقلیه را از خطوط قرمزهایی عنوان کرد که باعثگرفتن آرم مخصوص سرویس مدارس از رانندگان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سرهنگ تیمور حسینی امروز(یکشنبه) در نشست خبری با موضوع رونمایی از برچسب مخصوص سرویس مدارس در رابطه با چگونگی رصد این برچسب‌ها گفت: گشت‌های مشترکی با تاکسیرانی کنترل لازم را در این خصوص اعمال خواهند کرد.

وی ادامه داد: به صورت مشخص کنترل مشترک با سازمان تاکسیرانی و کنترل به صورت گشت‌های پراکنده دو روش کنترل و نظارت بر روی این برچسب‌ها هستند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ابراز امیدواری کرد که امسال یکی از سال‌های نمونه در مقایسه با سال‌های گذشته در رابطه با بحثسرویس مدارس باشد.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با نوع برخورد پلیس با سرویس‌های متخلف با بیان اینکه برخورد پلیس کاملا تعریف شده است، افزود: وظیفه ما ممانعت از ادامه فعالیت آن وسیله نقلیه است اما حتما نوع برخورد ما به این شکل نخواهد بود که وسط راه دانش آموزان را پیاده کنیم، و اتومبیل را به پارکینگ منتقل کنیم.

حسینی افزود: اقدام پلیس در رابطه با مواجه با تخلفات در مرحله اول اعلام نوع تخلف به مدرسه مربوطه است و مرحله بعد پیگیری جایگزین کردن یک وسیله نقلیه مجاز به جای وسیله نقلیه غیر مجاز است.

وی یادآور شد: در غالب موارد وسایل نقلیه که به عنوان سرویس مدارس استفاده می شوند مجاز هستند اما برچسب مجاز را دریافت نکرده اند لذا ما با دوگروه از افراد متخلف مواجه هستیم یکی افرادی که مراحل احراز صلاحیت را طی کرده اند اما این مراحل ناقص طی شده و دوم افرادی که کاملا غیر مجاز هستند.

حسینی با اشاره به اینکه درصورت بر خورد با هر دو مورد به هیچ وجه مشکلی برای دانش آموزان و والدین ایجاد نخواهیم کرد، افزود: به طور حتم با هماهنگی آموزش و پرورش و آن مدرسه خاص سعی خواهیم کرد که مشکل را حل کنیم و در نهایت بعد از طی مراحلی خاص اعزام ماشین به پارکینگ نیز جز برنامه های ما خواهد بود، اما کوچکترین مشکلی برای دانش آموزان و والدینشان در این رابطه به وجود نخواهیم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز