خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم پیرانشهر در گفت‌گو با ایلنا مطرح کرد:

آخرین وضعیت دانش آموزان شین آبادی در آستانه بازگشایی مدارس

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۴۱۳

مشاوره و روان درمانی در برنامه آموزشی این دانش آموزان گنجانده شده تا علاوه بر درمان جسمانی، بعد روحی و روانی این حادثه نیز به طور همزمان در آنها ترمیم شود.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی از آماده‌سازی کلاس‌های درس متناسب با شرایط دانش آموزان حادثه دیده شین آبادی در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

رسول خضری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وضعیت دانش آموزان حادثه دیده شین آبادی افزود: از میان ۲۶ دانش آموزی که دچار جراحت و مصدومیت شده بودند، ۱۲ نفر جراحات خیلی شدیدتری دارند که براین اساس برای این ۱۲ نفر یک کلاس جداگانه در نظر گرفته شده است.

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس افزود: به دلیل اینکه شدت جراحات این ۱۲ دانش آموز نسبت به دانش آموزان دیگر بیشتر است و نمی‌توانند مانند دانش آموزان عادی بر روی صندلی بنشینند، یک کلاس جداگانه متناسب با وضعیت این دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

خضری ادامه داد: از سویی دیگر از آنجا که این دانش آموزان در طول سال عمل‌های جراحی متعددی دارند، معلم در این کلاس وقت بیشتری برای آموزش به این دانش آموزان و جبران عقب ماندگی درسی آنها خواهد گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: مشاوره و روان درمانی در برنامه آموزشی این دانش آموزان گنجانده شده تا علاوه بر درمان جسمانی، بعد روحی و روانی این حادثه نیز به طور همزمان در آنها ترمیم شود.

خضری با اشاره به بحثمستمری مادام العمر و کمک هزینه این دانش آموزان گفت: با آقای نوبخت معاون راهبردی رئیس جمهور در این زمینه صحبت کردیم و منتظرهستیم که این مطالبه هر چه زود‌تر محقق شود.

این نماینده مجلس در رابطه با بحثدیه این دانش آموزان نیز یادآور شد: به دلیل اینکه دیه این دانش آموزان به دلیل دختر بودنشان به صورت نصف پرداخت می‌شود، قرار بر این شد؛ ۵۰ درصد مابقی از صندوق حمایتی دولت تامین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز